Saturday, January 21, 2012

9GAG

Salam.

9Gag.

hamboi kemain ramai share 9gag kat fesbuk. yang lawak betol betol lawak aku suka la tengok,tapi kalau gag pasal exam,aku malas nak tengok. sentap nokkk.. 

pastu bukak 9gag bukan tengok post dia sangat,tapi usha komen je lebih. 

komen lagi lawak aku rasa. aku rasa la. dah la pengkomen ramai letak gambo kacak kacak.. grrr.. tergoda. *tetiba

tergoda tak tergoda la kan,selasa ni exam. engko nak jawab apa weyyy..

kbye. nak tido.. musim sejuk kalau tak hibernate,maka termasuklah kamu dalam golongan orang yang rugi.. kah kah #dalil mintak penampor



woohyun. pakwe.maya.terbaru.aku. kahkah. LOL

7 comments:

Cik TeN10 said...

ahaa mmg kelako 9gag.. boring2 mesti usha situ..

ahaa setuju jugak dengan dalil mintak penampor tu.. keh3

Bella Bell said...

mai aku tampor ko. haha

Raden said...

cam sine jual cd jer...muke camni ramai lar kat malaysia

ghost writer said...

aku baru tau,beb.

vampire's lovex said...

cik ten10 :: hahaha.. ko setuju dgn dalil tu sebab kau selalu hibernate kan



bella :: hamboi. garang sgt la tu nak nampor aku? haha



raden :: yeke byk kat mlysia pakwe kpop cmni? x jumpe pon !!



ghost :: beb. kau lagi dasyat rupe nya. haha

Tasha said...

kemain,woohyun! haha

study sane. :P

ecahZamora said...

9gag!

infinite!

kehkeh. u don't say? >.<