Saturday, December 3, 2011

Terserlah


Salam.


apa kabar anda di rumah? sihat bersama yang tersayang ? *hoii ingat ni rancangan masak masak seri murni ke? hehh..


main point,aku rasa kebelakangan dan keterdepanan ini,kepandaian aku terserlah ya rabbi,,


  • pertama !! *bunyi gendang2....
- aku nak buat air teh epal kan,pastu kan pergi la dapur nak masak air,
masak air guna cerek elektrik je pon,minah bujang takleh harap pakai cerek letak atas dapur tu,mau nye rumah terbakar,tak sedar air dah kering.
woiiii..aku bukan nak citer pasal cerek...grrrr..

aku nak citer,selepas 15minit dengan harapan air dah masak,,aku kembali ke dapur,harapan hanya tinggal harapan..air tak masak lagi ,sebab aku lupa on suis !!! 


  • kedua !! 
-aku bangun pukul 6. *rasanye la pukul 6... nak cas fon,,nanti pukul 8 pergi kelas,konon2 dah full la kan..
aku cucuk wayar kat telefon,sambung tido.. ZZzzzzzz
pukul 8 dah siap2 nak keluar rumah,aku usha telepon,tengok dia dok nazak macam 2jam yang lepas..



arghhh !! pehal ni oiii.. tahun depan memang kena balik malaysia lagi la gaya nye. homesick orang makin tua memang melampau betol.
aku rasa sebab rindu mak ayah adik adik dan pakwe. ehh pakwe? err...

kena bertapa kat gunung sinai aku rasa baru kental dan gagah balik ni.. aja aja fighting!! 





!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ps ..hargailah yg tersayang selagi ada depan mata.


sekian. sobs sobs.


22 comments:

aqmalazmi said...

hahahaha..pelupa kah
=="

dill said...

fighting!!!!

ganbatte!!

balik Malaysia tau nanti

dill.

Aujinz said...

rindu kampung halaman lettu... kah kah kah

Akulah Pak Lan said...

lama menghilang? aku ingat dah jadi vampire btoi2

~SaL IjOu~ said...

fightin!! hoyeh!!
ahah..kdg2 kite pun mcm tu..kompiden je sekali x on suis.adeyh~(--")

semutsengal said...

banyak nya hoi kau.

hoihoihoi !!

monologtinism said...

hahaha .
aku pun kadang-kadang

akoo pae said...

hahahhaha

h A n Y S said...

ni simptom nyanyuk dah ni..heh heh ;D

Fiq Vertigo said...

makan cemut manyak niw

Anonymous said...

Bole ai ngorat pakwe yu??

Anonymous said...

Bole ai ngorat pakwe yu??

fairuz said...

hik3. gile kauuuu balik2 la malaysia dah teruk sangt gayenye ni. haha! gambatte sayang~

syarifahsidrus said...

kritikal nih!

delarocha said...

dah rindu sangat ni

мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ said...

selalu kott. haha. makan kismis bebanyak nun di sana okeh?

Bella Bell said...

sayang. i tahu you rindukan i. please! jangan la nyanyuk sampai macam tu sekali. hikhikhik.

Fatimah Ali said...

sila balik :)

Tukang Karut said...

dah teruk sangat dah tu... lagi tiga kali jumaat habis la tu... cepat2 la balik ek...

ghost writer said...

rasanya dah banyak kali dah kau ulang alik balik malaysia.memang tak kebah-kebah homesick kau tuh ek..

oranglidi said...

lama gila ak x snggah sini! hehe

tieykah said...

teh epal?macam sedap

ngeh ngeh