Sunday, November 20, 2011

Aku bebas. anda?

Salam sejahtera. 



bebas ! bebas dari dakapan cengkaman cik ti. ye bebas sangat.



berita susulan dari operasi penghapusan cik ti dari kamarku bukan kamar mu.


tuan rumah atau lebih mesra dengan panggilan mama,telah memanggil seorang engineer cik ti rentetan daripada aduan rakyat  aku..


selepas disoal dengan jaya nye dalam bahasa arab,aku blur. dia tanya,fen al fakh ??


aku translate al-fakh jadi al-fork.. dalam pikiran aku,pakcik ni nak garpu watpe? nak cocok cik ti ke? giler superb.. rupe-rupe nye al-fark tu tikus..demm. kelas arab tak ajar nama binatang unik2.. 


lantas aku tarik bawa pakcik tikus penghalau tikus ke bilik. 


sesampai di bilik,dengan ditemani fiq,baru ku sedar pakcik soleh iaitu pakcik yg terer menghalau tikus tu bawak kayu penyapu jeeeeeee... kalau cmtu aku pon boleh !! *konon =..=


teknik yg digunakan ialah ketuk tikus sampai mati.


dalam proses nak tangkap,,cik ti main cak cak pulak.. siot je,ingat orang suke sangat kat dia. hehh


selepas 15 minit berhempas pulas,cik ti boleh pulak blah menyelinap ikot pintu depan..pehhh bikin wa panas betol,nak je aku kejar cik ti tu sampai dapat,tapi takpe lah.. yg dah blah jangan di kejar. ye tak..

tapi orait jugak,sebab cik ti pilih untuk pergi dengan cara aman, jadi ,selamat lah mata aku daripada tengok tragedi cik ti dipukul sampai mati ,berdarah,pastu darah meleleh,aku kena basuh bilik,lap lap,mop bagai.. k over..

dan yang paling penting,sekor je cik ti nye.. takda anak,mahupon telur.. 


selamat lah kamu di rumah lain ye cik ti.. tatttata !


no cik ti,no tears. haaaa.. 

19 comments:

blog-tips-kurus said...

aiyakkk!! spesis Jerry Al-Fark itu bertelur kah??

dill said...

baru nak tanye soalan yang sama! haha!

aritu saye racunkan tikus kat umah. arwah semua

dill.

farahnabila said...
This comment has been removed by the author.
rafiq said...

hai selemat berkenalan!

wah tahniah2 cik ti dah dihalau.. tapi macam dia boleh datang balik je?
hehe

cimOt said...

eh2..dah gol cik ti semua?? hahaha

kasihan cik ti..

CassiaSiamea said...

cik ti tu xkan bertelur punya~

hiro said...

boleh kita beradu tenaga dengan tenang tanpa ada stalker ye sayang?

mari laa..mari..

kakakaka.

monologtinism said...

hahaha..
hm seramm~

Liyana Zahim said...

Tikus geram sodap weh.. Oit budak? Nape lama tak updet? Mane pigi? Kawen ka?

Jo Qusary said...

bye bye cik ti...

suha said...

merindui cerita cik ti..sobs..

RIP.

intan.maisarah said...

Cik ti comel lah....

Setelus Hati Zinnirah said...

huh.. dia pukul mati mcm tu jer..? tere btl pakcik tu.. huhu

Cikli said...

ini cikli bukan cik ti...

silent said...

wah.aku baru lepas dissecting. Ti dan keluarga

Bella Bell said...

aku dah cakap. esok aku hantar cik ti sekali dengan kaum kerabat dia ke bilik ko. ko tunggu. ko tunggu. haha.

ghost writer said...

lepas nih geng2 cik ti akan bermesyuarat dan membuat keputusan untuk melakukan provoks dan peperangan.spy dowang dah kantoi,lepas nih boleh terus serang.haha!

Syakir Rahman said...

aku pula bebas dari cik li...hahaha

~SaL IjOu~ said...

haha..maka tenangla menikmati harimu tanpa cik ti di sisi~ =p