Tuesday, August 9, 2011

Wordless Wednesday #7 Sahur.






*makan banyak ni,berbuka karang minum air je.. #konon nye.. haha

46 comments:

H.J said...

mana salatohnya??

alepridz said...

banyaknyer nasi... leh habis ker tu?

Umi Asura Sanusi said...

sedapnye sahur.

fairuz said...

kenapa kat belakang tu mcm cahaye terang?

Liyana Zahim said...

Ni sahur ke sakan? Ahaksss..

Abu Huzaifah said...

errrr... =..=".. sedapnye..

intan.maisarah said...

telan air liur

belog|amiyo said...

wey ko makan hadrmout kat mana tu? haha

peachippo said...

wau,besarnye selera sahur dye...hehehhe~

blog-tips-kurus said...

BAGUS!! sahur kena heavy sebab nak guna tenaga sehingga waktu Maghrib.. keep it up!! :-)

Tukang Karut said...

ye ke minum air je ni?

Akulah Pak Lan said...

Kau buat perut aku berbunyi pada pukul 8.56am waktu Malaysia

fadh leyanie said...

wah..mmg lazat !

Afikah Aziz said...

byk nye mkn hehe

Fiq Vertigo said...

i love u two three for mokkkkkk

ArulchelseA said...

uikk jangan la macam ni..buat aku tergugat je ni.. kih kih

muhamad hanif said...

woooohhh,


makanan gajah ?

Pyka Rahmat said...

mangaihhh. haha

monologtinism said...

perh

menggugatnya

akoo pae said...

huhu byk doe ko makan..kalo aku tak abes da tu
=p

syarifahsidrus said...

larat makan ke tu..heheh

Aujinz said...

perghhhhh... terbaekkk.. koh koh koh

mykhalis said...

sahur ke? cam cerah lain macam je//wahahha

Syuxer said...

sahur??apasal cerah sangat kat luar hahhaha

kepender tuh?cam nasi beriani je...sedap tak?

muz said...

wah ne yang tak best tengok tym puasa ne...

JIJI YU said...

hurm..tak komplit ni..salatoh takda..bawang takder

sleeping_maniac90 said...

rs lapa plak tgk nih haha

delarocha said...

time sahur pun selera buas gak ekk

auny aizie said...

mangaiiiiiiiiiiiiii . aku sahur bangun minum milo saeteguk je tido balik tu pun rembat milo kawan haha

Siti Mashitah Saidin said...

lapar.. =.="

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

ape bende tu??kerabu mangga ke???tp asal ada ayam?hm....bak try skit..

Cangkul Emas said...

air liur aku jatuh sebesen~

Miscellaneous Smiles said...

mende apa y kau makan nih, kuning2 je

Bigdaddyz said...

ini sahur ke buka ...macam mat bangla makan ...banyak ini lah...hehe

gedek! said...

Ni nasik Mandy ke...?

SAKAN!

ORLANDO AHMAD said...

fuh... menyelerakan buat mereka2 yg terlepas sahur

Cikli said...

berasnya panjang...

Ubey said...

sedapnyaaa. kenyang 4 ari ni. haha

tia @ Ini Kisah Tia said...

huh ? masakan apa ni ? nasi ke mee ? ayam ke tu bahagian topping ? huhuu

syahira ariff said...

brapa berat naik selepas berbuka?
aku naik sekilo tiap2 hri
adeihhh

alif haris said...

banyaknya sahur hahaha :D

ABU said...

ya la minum air je..padahal..hahahahha

alia zainol said...

kononnyaa *angkat-angkat kening
hehe

Piah Becok said...

perghhhhh sedap seh tengok...

Abang Stalker said...

mcm mkn dlm dulang byknya.ahaha

meaw said...

makan-makan pastu berak,ye dak? :P