Thursday, August 11, 2011

Hantu

Assalamualaikum.



Aiman sedang berlepak lepak bersama ayah nya di ruang tamu,baru balik terawikh.

Aiman :: ayah,selamat bulan ni takda hantu kan. boleh main bunga api dari malam sampai sahur. *sambil menaip mesej di fon stoberi blackberry nya

ayah Aiman :: haa,pastu nak main bunga api sampai hilang jari ?

Aiman :: hehe,takla.. pastu, bulan ni ayah boleh tidor nyenyak sebab nanti aiman tak kejut ayah dah ajak teman aiman pegi kencing. 

ayah Aiman :: yang aiman takut sangat kat hantu tu kenape nye,bukan mati pon kena kacau hantu. grrrr.. 

Aiman :: errr... memang la tak mati,tapi dia keluar mengejut,tanjat boboii.. k babai ayah, nyte.



p/s :: bapak bapak memang tak pernah nak paham perasaan anak anak beliau yang takut hantu kecuali bapak pon takut hantu..hihi. 


71 comments:

s.u.h.a said...

haha. tanjat boboi.

dill said...

hihi. btol3x

dill.

JIJI YU said...

suhahntu kuar slow2 le ek..

alepridz said...

mendalam maksud cerita ni... hahaha...

teringat aku kat perangai adik aku dulu...
adake malam2 buta kejut aku suruh teman dier gi berak...
sebab malam tu baru lepas tgk JU-ON...

yang aku peliknya adik aku ni... tgk criter hantu tak takut... gagah jer tengok... tapi nak pegi tempat gelap skit dah gegar lutut... sabor je lah...

Kumbang Jingga said...

malam posa memang takde hantu sbb tu budak2 tak takut kuaq malam hehehe

fairuz said...

haha nanti hantu tu nak keluar, suruh dia kua pelan2. atau mention dulu nak keluar tau. haha tanjat aku lulz

Akulah Pak Lan said...

kat takut hantu? agagagaga

Bob Merley said...

kalo hantu lawa dan baik hati, mesti xde yg takut hantu

Syuxer said...

selagi dorang tak jumpa hantu,seharusnya dorang kena say no to hantu heheh..

kalau dah jumpa, barulah boleh ngada2 takut kat hantu coz dah ada pengalaman berjumpa dngan hantu tuh hehe

Cikli said...

seorang bapak tak boleh tunjuk lemah depan anak-anak

Afikah Aziz said...

pndai pulak aiman ni menjawab haha..nak2 lg bile die ckp hntu tu kuar mengejut keh3x :P

blog-tips-kurus said...

sape kate tak de?
lebamku digigit jumaat lepas ade lagi ni.. :(

Tukang Karut said...

hoho... baboi pun tanjat!

L said...

anda seorang yg pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

ArulchelseA said...

hanya org penakut je yg paham perasan org yg takut..kih kih kih

muz said...

betul len kali suruh hantu tu umum dulu macam polis, saya hantu ne!! saya nak keluar!! awak bersedia ye!! ... :)

ABU said...

tanjat tu apa?? huhu

Siti Mashitah Saidin said...

hahahaha. tanjat...:P

bact. said...

hantu pon nak takot
tak pyh jadi org la
jadi hantu
keh2

syarifahsidrus said...

hahha...bapak2 tu cover je tuh..hehe

fadh leyanie said...

tak perlu takut hantu..
hantu tak makan org,,hihi :)

shizuka said...

haha.zuka pun kdg2 takut jugak sebab rumah sewa ni macam-macam dah tjadi.skrg ramadhan okla sikit.dah xde gnguan:)

Wuming said...

Memang laa.. Walau pun kita tak takut... tapi kita kena faham hati dan perasaan orang lain...

monologtinism said...

haha
kasihan si aiman boboi~

i am S!L4H.. said...

hikhik. tanjat boboi. sweet gile.

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

haha..ala aiman ni..ngengade btol la..tumit dahi tu kang

Bigdaddyz said...

haha...faham2....

zati embong said...

hahaha psiko2!

akoo pae said...

haha jgn takot sgt ..
=)

zOeY zAu YaH said...

bapak eksen jek tu..bpk pun takut tp x nk ngaku hahahha

delarocha said...

berani untuk sebulan

Umi Asura Sanusi said...

hahaha..tanjat boboi...lawak!!!

~Cahaya Hati~ said...

err... tanjat boboi tu mende... adehh... -_-"

nub said...

tu gmbaq hantu jepun ka?

lawa oiyh

Encik Psychopath said...

gua takot momok


okbai.

Miscellaneous Smiles said...

boboy takut nokk~

CassiaSiamea said...

perghhhh
kecik2 dah pakai blackberry~

ORLANDO AHMAD said...

bapak tu mesti la cover, kecik2 dulu die pown tatoott

NaeBlog said...

Bapa ialah bapa
Anak ialah anak

Hantu ialah hantu
Bapa dan anak pun boleh 'naik hantu'

Salam... :-)

~SaL IjOu~ said...

hehe..setuju..setuju~

Cangkul Emas said...

sape kate bulan puasa takde hantu?




hantu makan bila azan berkumandang!

teha said...

lawak jee bapak n anak nie .. haha !

alif haris said...

hihihi tanjat boboi :D

alaa nnt besa sembuh la tu penyakit penakutnya tu ^^

Aujinz said...

hehehehehe..
bapak dan anak.. aku dulu pun penakut jugak..koh koh koh..


p/s: hue hue hue.. sebenonye aku ada dua blog.. CM adalah blog kedua, cik VL... koh koh koh..main blog kat sini

nazira said...

haha.. kelakar la.. takut hantu..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

cik ciput said...

sepah lettew..haha..

*ahh, aku pun takut hantu juga..duluu...

hanaahmad said...

kalau anak dah besar tagun memang bapak2 susah nak faham la. hahahaa

siti kektus said...

haha.

kecik2 siapa je yg tak takut hantu. :p

muhamad hanif said...

wahahaha,

kbai ayah.

Abu Huzaifah said...

hihi.. pnah dgr mati kne cekik hantu? tak kan... yang mati pun adalah hasil contact manusia dgn makhluk halus contoh saka... errr... aku pun tkut... eeeeeeeee

Miz Novexx said...

ayah ayah tak tahu yang kat asrama hantu banyak :D

apik pehe said...

ader lagi tanjat boboi..hahaha

Ubey said...

hantuuuu

HEROICzero said...

aicehhh .. #pesen takut hantu ni susah sikit gua nak paham .

Qaseh dalia adelia said...

keh2 hantu pun nak main2

sobri yaacob said...

ni mestikes babpak dia pun mls nak tman nak tdo..
terkejut boboi..bgus jwapan anakdia..he..he..

belogkiter said...

hehe. comel betul aiman

Liyana Zahim said...

Tanjat boboi oi oi tanjat boboi.. Ahakss..

mykhalis said...

macam perli je.. wahahhaa

ghost writer said...

hantu ada di mana-mana.

belog|amiyo said...

ko takut hantu tak? haha.

Fyqa said...

klo bpak pon tkot hantu mmg parah la. ahakkss

muhamad hanif said...

doktor ? manakau hilang ni ?

Tasha said...

mule2 aku x paham "tanjat boboi" tu...haha

sweet la pulak...keh3

Abang Stalker said...

hantu tkt bapak sy. :D

senyumSOYA said...

saya pun jadi berani duk umah sorang2 bln posa ni wlpun dah berumur 21 tahun..hik3~

tanjat boboi...^^"

fatinming said...

tak boleh belah gila ayat tanjat boboi tu haha

fatinming said...

tak boleh belah gila ayat tanjat boboi tu haha

Encik Psychopath said...

kite pun baby jugak. eh.

abglan said...

Ada hantu ke bulan pose nih?

meaw said...

hahahahahha! yeye je aiman ni.... panggey kak limah kang,hehe