Monday, August 8, 2011

Rela




akmal takut lipas :: woiii daniel aku nak tanya ni.

daniel takut spider :: ye woii..pa dia..

akmal takut lipas :: antara spider merayap dalam baju kau dengan tangan manusia merayap dalam baju kau,mana kau rela ?

daniel takut spider :: hehh ! ni soalan ke jawapan?

akmal takut lipas :: tak nampak ke tanda soal tu?

daniel takut spider :: mesti la aku rela tangan yang merayap dalam baju aku daripada si spider. he he he

ehem !! daniel ,akmal..bersembang apa lagi tu. bukak buku karangan bahasa melayu Form 3 muka surat 47 cepat. ! jangan sampai tangan saya pulak merayap dalam baju korang.. cubit perut tu karang.. 

daniel dan akmal :: errrr ,, cikgu hassan ni .. ! @#$%^&!! 



notamintakkaki :: jangan nak bersembang 15sx sangat bulan puasa ni. sebenar nya bulan lain pun takleh jugak !






43 comments:

muz said...

haha... aku rela juga tangan merayap dari spider ne...hehe

ArulchelseA said...

kih kih kih.. aku rela jadi rela g benteras PATI..

H.J said...

haha..kalo cikgu hasan tak nak la bagi dia merayap dalam baju..

Umie Artoqiemie said...

cikgu hasan cool. haha.

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

gua kene tgk dl tgn sape yg mrayap..kl tgn gadis muka mcm siti saleha, gua relakan aje..tp kl muka cm pakcik mael 1 tmpt keje ngn gua tu mntk jauh laaaaa......seram nyah

muhamad hanif said...

Err,

aku tau, daniel gay kan ?



AHAHHAHAHAHA

raudzah aledruce said...

dr tgn mryap dlm bju baek aku bg vampire ggit je aku ... kui3 ...ye x cik vmpire's lovex ? ;P

cik bulan said...

hahaha..cikgu hasan nk ambik kesempatan lettew..*tetiba

RepublicAku said...

gajah ke ular ke i tak kisah ok... tapi bukan lipas.... oh toloooooog!


no...no....no!

Cikli said...

15sx untuk budak-budak yang baru pecah suara

bact. said...

penampo merayap ke muka

nak tak?

dill said...

kreatif! suke :)

dill.

nurniyusoff said...

pandai la ko ... ahahaha

Shamsuddin Amin said...

rela kan jer la.... LoL

blog-tips-kurus said...

budak-budak lelaki semakin < macho kah..? (",)

Zulfikar Hazri said...

uuuu kalau tangan sendiri yg merayap leh tak cikgu?

tia @ Ini Kisah Tia said...

kalau nak jugak , nanti tunggu lepas kahwin .. bincang dengan laki/bini . ahaha :D

intan.maisarah said...

pasrah

Kapten Atok said...

tangan merayap buat apa?

Akulah Pak Lan said...

erk!!!

kau sanggup ka tangan merayap masuk dalam baju kau? hahaha

fairuz said...

kalau dah kawen takpe kan? hahahahhaaaa

Aujinz said...

Gue pun rela gak tangan merayap... tapi bukan tangan jantan la hendaknye.. koh koh koh..

Afikah Aziz said...

eh entry ni 15sx jugak ni keh3x :P

Tukang Karut said...

aku jugak rela kalau ada tangan yang halus mulus dalam baju...

mykhalis said...

gatai!!!

syarifahsidrus said...

cikgu tu potong line.ahahhaha

ABU said...

hahahaha gatal..nak jugak tangan kan..hahahahaha

мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ said...

dan aku terus terbayang lipas =="

JIJI YU said...

kaki merayap takder ke

Cangkul Emas said...

konklusi:

cikgu itu gay.

monologtinism said...

15sx!

kecik kecik dah pandai

Syuxer said...

hahha tangan merayap tanpa hala tuju boleh mendatangkan wujudnya rating 15SX..hahahha kerajaan bolehla start wat rating camtuh hahahah..

Pyka Rahmat said...

hahah lama dah aku takbuka buku teks buku teks ni. rindu pula.

~Cahaya Hati~ said...

naya je kna cubit perot~

Bigdaddyz said...

anti cubit2 sejak zaman dahulu lagi...hehe

Miscellaneous Smiles said...

AKU SUKA MERAYAP

*tetiba~~

belog|amiyo said...

naya gak kalau tangan cikgu hasan yg merayap tu. haha

alif haris said...

hahah siot betul .. gay pe kwn die tu hahaha

ORLANDO AHMAD said...

gua fobia spider, kalo tangan tu gua still bleh kompromi lagi rasanyer

Kumbang Jingga said...

hehehe gatai dak tu hehehe

siti kektus said...

amboi, tangan merayap suka je ea. haha :p

Abang Stalker said...

Jgn smpai tgn sy merayap dlm suar cubit boboi korg.wakakakak

meaw said...

cikgu hasan gay,hahhahahahaha!