Monday, July 18, 2011

Tempayan boleh aaa tutup...orang ?

Assalamualaikum.



pssttt psssttt..tengok tu,pakwe hensem kemain. awek dia,so so je.. cantik aku lagi. hihi

alaaaa,ada sugar daddy boleh aaaa nak pakai barang branded. 

body tak cantik,pakai longgar longgar suda. nak skinny bagai pulak.

dia tu takda la cun mana,asal ehh ramai peminat ? pakai guna guna kot ??



yeahh,itu dia mulut mulut yang berkata-kata,laser kemain..

mulut tempayan boleh la kau nak tutup tutup..mulut orang,kau bom bom kan aje..

ehh asal entry aku ala ala entry anip kuat berak ? oiit anip,, kalau lebih kurang je entry kita,kira halal k. haha

kbai


27 comments:

Nurulee said...

mulut org kena seletip. :D

Miscellaneous Smiles said...

pang je kaci *tersedak terus~~

unieMARKS :) said...

mulut orang bar dia pot pet banyak banyak penat nanti tutup sndiri aa. lalaa

Cangkul Emas said...

mulut orang boleh tutup pakai tangan.

Jerry Ghazali said...

orang boleh bunuh.
abis cerita.

mySara said...

VL, aku rasa bek kau sumbat tempayan je trus kat mulut depa. Terus diam selamanya.kihkihkih (:

H.J said...

mulut org blh gak nk tutup..huhu

Mehmed - said...

mulut bercakap dari hati.boleh tutup hati? Ahaks! kot

pembaris said...

bercerita tentang pelaris kedai makan pun macama ni

muhamad hanif said...

kahkahkah !

royalti mana ?

SYARIFF HAIKAL said...

AK BENCIKAN MANUSIA YG HOBINYA SUKE MENGATA...

nurniyusoff said...

manusia .. babe .. cmtu la

Cikli said...

cuba letak gincu kat mulut tempayan. puji sangat!

Akulah Pak Lan said...

kalu mulut pmpn nak diamkan selalu kena cium ja..tp tgk muka jugak..kah kah kah

belog|amiyo said...

mulut orang tutup dengan api.

Inspirationalefeks said...

longgar-longgar tu aset dye ek ?

Afikah Aziz said...

stapler mulut yg jenis cenggitu ehehe :p

Tukang Karut said...

ini namanya spesis manusia mulut bau longkang...

CassiaSiamea said...

mulut orang??
mati je boleh tutup..

deeya said...

Tuhan da bagi mulut leklok kat orang , nak jugak cakap pkai mulut tempayan yang besar gedabak tahap bapak gajah tu ..

Abang Stalker said...

mulut tempayan bole tutup lg..




mulut megi cup x bole tutup setelah dibuka!





mud:kebuluq ;(

Zulfikar Hazri said...

mesti kau ulang banyak kali. sebab ko harap dapat mimpi kan kan kan? :P

Addin said...

biasa --> manusia kan .

ghost writer said...

ouh ayat-ayat tuh semua wajib dikeluarkan dari mulut yang jello..

Siti Mashitah Saidin said...

jom tutup mulut tempayan

alif haris said...

meh aku stapler gun je mulut mereka mereka itu :D hahahaha

Cik TeN10 said...

ahaa.. aku pun heran.. dorang xletih ek ehh pot pet situ pot pet sini.. hadoiiii manusia2..