Monday, July 18, 2011

Pandai !

Salam.






dah habes mengusha gambar + video klip mamat ni,aku pon cabut broadband konon nak tiduran barang sebentar.

aku ulang pasang video klip mamat ni lagi.

sebab tab video klip mamat nih and the gang aku tak pangkah lagi.

ulang sampai 3 kali.

bosan.

aku pon bukak new tab. klik fesbuk.

unable to connect to the internet.

ohh aku tengah pegang broadband.

pandai !! 

kbai.

33 comments:

Afikah Aziz said...

haha boleh lak lupe berukband tu tgh pegang adoiii :p

gedek! said...

sapa mamat ni....?

(soalan orang tua)

H.J said...

nampak jambu je mamat ni..

rara pinkmafia said...

alolololo so comelssss.

Tukang Karut said...

ni nama nya sengal....

Diana @ bilakukatacinta said...

hehehe...u same like sis lah dear...

CassiaSiamea said...

pandai~~

*siapakah mereka
*x suka pun k-pop

bact. said...

amek berukband tu.
buat lolipop
baru pandai
hahaha

deeya said...

kau memang ngek kan .. pandai ! hahaha ~

monologtinism said...

hahaha
apela

korea?
nasib baik lah aku tak terlibat
haha

Aujinz said...

owhh mamamt tue Matluthfi..

(.. dengan muka konpiden jawab.....)

zOeY zAu YaH said...

mamai ke? hehe

Abang Stalker said...

ahaha..




vampire ble kuar siang2 hr mcm tu le jd



;P g amik wuduk dlu.(kecuali A.B.C)

muhamad hanif said...

oh,

gajah memang ingatan dia cepat hilang.

sabarlah !


AAHAHAHAHAHHAAHH

Abu Huzaifah said...

errr... haha... tak boleh blah... muka jmbu..

Qaseh dalia adelia said...

semartnyeee

Zulfikar Hazri said...

sekali lagi aku salah komen di entry yang sepatutnya...

adakah aku bebal? atau aku ghairah sangat nak komen?

wakakakakakaka

Cikli said...

berapa jarak piramid terdekat dengan rumah awak?

Akulah Pak Lan said...

weh ko layan korea ka? demm!! jiwang jugak...kah kah kah

Addin said...

haha memang la tak bole nak connect ;p

Amalina said...

tak kenal.tapi br aku tahu kau suke laki jambu..

Pyka Rahmat said...

noob sikit kalau keadaan macamtu. kahkah i love vampire so much kbai

ghost writer said...

parah ko nih esah...

Kapten Atok said...

mamat muka jambu buat ko angau? kesian

RepublicAku said...

keh3...esah-esah...nyayok apa ke ko ni....

Shawn Razaleigh said...

siapa dia ni? mcm muka aku je? hahahahhahahahhahahahha

Siti Mashitah Saidin said...

hahaha. sebijik cam aku,

Liyana Zahim said...

Homaiiiigod!!! Pndainyer!!! Hahahahahaksss~

R-Piz said...

Lee Kiseop from U-Kiss~

cik bulan said...

comel gile..oppa~..*gedik*haha

siti kektus said...

haha.

memang bijak!

naseb baik sedar kat tangan, kalau tak menjajau nak mencari.

Tan Tin Ton said...

sape ni? tak kenal punggg =___=

Cik TeN10 said...

hahaha.. mmg pandai !!