Sunday, July 3, 2011

Cakap Tak Serupa Bikin




"aku kan,benci betol dengan orang yang buang sampah merata-rata,pastu tak masuk kan sampah dalam tong sampah. benci betol. benci benciiiii...." *nyum nyum*

kucing :: baik nye abam ni..nak ikot dia lah..hik hik...



"arghhh tak masuk pulak !!! "




arghhh lantak lahhh..nanti makcik cleaner mestil tolong angkat kan...lalalala~



p/s :: gambar kecik plak..hahaha xD
p/s2 :: tuan blog capricon...kenapa aku tak boleh komen kat entry kau eh.. xD

46 comments:

muhamad hanif said...

hahaha..

mcm kau eh ?

kahkahkahkah..




sekarang mesir pukul berapa ?

kiz said...

suka ahh gambar tu..lukis sendiri ke?

Syuxer said...

ikut time komen dalam 12tengahari heheh..

emm memang pun ada manusia jenis camtuh..ego kot..

vampire's lovex said...

muhamad hanif :: hahah pesal lak.mcm ko lahhhh...

skg pkul 8 mlm lebih...beza nam jam.


kiz :: suka??hihi a'ah lukis sniri

vampire's lovex said...

syuxer :: hehe...12 tgh hari ??

ada kan?? manusia bermacam-macam...

Amiey White said...

patut selalu update time macam ni -.-"


btw kucing tu hilang tompok sebab terkejut ea ihihihi

HEROICzero said...

entah. budaya buang sampah dlm tong sampah ni memang x pernah terbentuk dalam diri aku.

ini semua salah kerajaan ! kempen gagal !

cis !

belog amiyo said...

wey lah. bakpo kecik sangat gambar. x napok nok baco. ha ha.

Siti Mashitah Saidin said...

hahahaha! mak cik cleaner jugak yg cakap serupa bikin, kan? :P

JIJI YU said...

aloh ore lidi..nyo lukih pon besar2 lidi jugok

Cikli said...

kucing ke harimau tu?

cik bulan said...

ahaha..*terasa*..wahahaha

missSenget said...

mcm goku...!!

kacak..

sokong heroiczero..

budaya ni gagal dipupuk dalam diri aku..

eh..

sentap tau mak baca entry ni.. T__T

blog-tips-kurus said...

kebersihan = 1/2 daripada iman. :-)

Akulah Pak Lan said...

Minded orang kita memang selalu mcm ni..

Sab Buenoo said...

aku kadang2 macam ni jugak tapi kalau aku buatla macam ni kat rumah, memang kena marah la ngan mak aku. haha

Miscellaneous Smiles said...

kau ke..hahahaa~~

monologtinism said...

haha. comel kucing.
bagusla, macam kawan aku pantang habis orang buang sampah merata.

RedVixen said...

satu lagi... kalau tong sampah tu ada penutup mesti orang campak sampah kat tepi je. pemalas nak mampos... hahaha

Shamsuddin Amin said...

alalala...
comelnye catun ko...^^

Aujinz said...

ooo.. semalam aku ada tengok sorang tue lempo sampah tak masuk, tapi dia buat dokno jerp..

ghost writer said...

buat dulu baru nak marah2 kat orang yang tak buat..hihi

nurniyusoff said...

ngeh ngeh ngeh .. manusiaaaa

farahnabila said...

saya suka buang sampah dalam tong sampah. AHAHA.


jujur kah aku?

Nasriq said...

tak pe tak pe... buang la sampah merata2... nanti ada orang BERSIH tolong bersihkan...

mykhalis said...

e'ehh..boleh pulak camtu kan?

zazaw said...

kadang kadang aku kalau malas aku jadi cemtu laaa

kenapa lah aku jd cm tu kan. ish ish

ENCIK TIKUS said...

kenapa kecik sangat ? arghhh

ABU said...

hampeh tul orang mcm tu..huhuhu

Kapten Atok said...

kalau kat rumah nak suruh cleaner mana bersihkan?

Liyana Zahim said...

hUAKHAHahahahahkahkahakhaha..

unieMARKS :) said...

comel drawing tuh :)

delarocha said...

cakap senang.. buat susah..

nawal addina said...

haha XD

nie laa manusia , ckp jee pndai :)

muz said...

ne mesti perangai VL ne...hehe

Addin said...

haha bole pulak macam tu :p

Bigdaddyz said...

dia tak nampak kot tong sampah tu....hehe

rafiq said...

kena buat bunyi pondan sikit.. bencinya bencinya..haha

lawa lukisan kau..

alif haris said...

payah betul lah orag cmni kan ..huhu ckp tak serupa bikin huhu

Mawar Berduri said...

baik kau mengaku... sebenarnya kau ni kan..

iya, aku pun tak leh comment.. padahal blog dia best.

syarifahsidrus said...

over la!hahaha

мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ said...

aku tak boleh nak kata apa. aku pun macamtu jugak kdg2. ==" haha

Sarkasiz said...

pandai ko lukis..

~Kisah Hati~ said...

comei meow...hahak :D

~Kisah Hati~ said...

comei meow...hahak :D

Terbang Bersamaku said...

comel nye gmabar..lukis sendiri eh...?