Friday, June 24, 2011

tolong faham







kalau kau tak pernah nak faham orang lain,jangan harap orang lain nak faham kau.

faham?? dan aku pon tak faham kenapa kau tak faham-faham,apa yang aku cuba nak bagi kau faham .

kahkahkah.. faham??  

24 comments:

Bella Bell said...

errrr.. ok.. paham3...


*buat2 paham je la.. hahahaha!!~




^^

JIJI YU said...

sekurang kurangnya aku cuba memahami..

Jo Qusary said...

si comprende

Cikli said...

cikgu garang mudah faham

nisa_perasan_cun said...

eerr...loading ni :/

ABU said...

aku mmg tak paham hahaha

~Kisah Hati~ said...

erkk... saya paham... :D

Miscellaneous Smiles said...

tak pham..laa

pham dak ni..~~

Amiey White said...

okay , cikgu tak ajar ada titik ... depan ayat . faham -.-"

Roza Ami Nanomiya said...

tak paham

tia @ Ini Kisah Tia said...

faham jugak walau pada mulanya tak berapa faham . hahaa :)

Siti Mashitah Saidin said...

huhuhu... faham.. =..='
sabar la~

vampire's lovex said...

Bella Bell :: haha buat2 paham ??? jahat....xP


JIJI YU :: terima kasih ji oiii...


Jo Qusary :: =..="


Cikli :: garang bersebab...takpe


nisa_perasan_cun :: :P lama nye loading

ABU :: hahaha xyah paham :P


~Kisah Hati~ :: errr xD


Miscellaneous Smiles :: kau memang...wuuuu T___T



Amiey White :: hhaha tah pape...amiey !!!



Roza Ami Nanomiya :: orang tua memang x memahami hahaha


tia @ Ini Kisah Tia :: hehe...jgn pening2,x paham pon xpe..:P



Siti Mashitah Saidin :: =.="

sedang bersabar....

KHRYHAMYD said...

faham!!!!!!!!!!! hhahah

Amalina said...

faham.

Mehmed - said...

faham tu apa? tolong fahamkan aku.ok? ahaks!

Akulah Pak Lan said...

tgh cuba memahami

Tan Tin Ton said...

ko dah buat aku serabut dengan ayat ko .argh, haha

Nasriq said...

Faham cikgu!!!

Sarkasiz said...

takutnya saya dekat awak.
keh3x. faham?

мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ said...

paham lah! kehkeh.

belog amiyo said...

penting ke untuk faham? kah3

CassiaSiamea said...

faham!!

sergeant keroro said...

hahaha, sengal jek sape yang tak paham XD