Friday, June 24, 2011

hati






hati,kalau sekali dia tawar,kau takkan boleh nak manis kan lagi dengan ayat-ayat bunga ke jadah bagai.


hatta air gula pon tak boleh nak manis kan hati yang dah tawar.


so,sila berhati-hati bila ada orang cakap...


aku dah tawar hati lah dengan kau !! 


once dia cakap macam tu,memang dia berniat dan bermaksud nak cakap macam tu.


jadi,


jangan kecewakan orang yang percaya kau boleh tak ??


jangan kecewakan orang yang pernah kau tabur janji-janji seranah kau pada dia,boleh tak ??


jangan kecewakan orang yang sayang kau boleh tak ??


manusia,berjanji memang senang.. 


nak buat kemain susah.


jadi,jangan berani nak berjanji,kalau kau tak yakin.!! 


tolong jadi kuat untuk aku. aku tak kuat kalau kau lemah







35 comments:

Amiey White said...

aku dah tawar hati dengan sahabat lama dan entahlah ada orang tawar hati dengan amiey x ? amiey sayang ecah . lap lap

adrinaqamarina said...

tak kuat jugak.

*pelukkuat-kuat*

Miscellaneous Smiles said...

kekadang mrk brckp tnppa brfikir dan tak brniat pun..


hg pesaipa ni..?

Bella Bell said...

betul tu.. sekali saya dah tawar hati, memang selama2nya xkn rasa manis dah :)



^^

KHRYHAMYD said...

mak aku masaka hati ayam kadang2 manis..kadang masin...kini aku dah tawar hati...

hehe sabar2...manusia tak lepas dari melakukan kesilapan..mungkin esok kau aku mereka...siapa tahu...

A life is a live

Abu Huzaifah said...

apabila pernah mengalami kjadian sedikian... makin lama diri kita ke alam kematangan, kita boleh lebih berfikir drpd ikut kata hati... hati2 ketika berjanji, anda mampu mngubahnya.. :)

Amalina said...

kau dah dewasa.tahniah.

Roza Ami Nanomiya said...

kalau bini buat air tawaq
memang ler tawar hati
hehe

iniialahaku said...

aku setuju dgn KHRYHAMYD, bukan sebab mak dia masak hati tu, tapi yg bawah...peluang kedua...

kalau peluang kedua puluh...pegi mampos sama dia jela

Mehmed - said...

boleh tak kau tolong jadi kuat untuk terus tenang?

hidup,cinta,tenang memang susah!

HEROICzero said...

hati saya kuat. kuat harimau !


=__________________=

Siti Mashitah Saidin said...

urm.. ada org tawar ati ngan aku... =.=

blog-tips-kurus said...

saya tak suka makan hati ayam. Adakah ayam akan kecik hati dengan kenyataan saya itu? Walau bagaimanapun, saya suka makan biskut tawar cicah air teh o atau kopi KURUS. :-)

*sori, off-topic!

Akulah Pak Lan said...

I am man on words

nurniyusoff said...

"Don't promise when you're happy.
Don't reply when you're angry
and don't decide when you're sad"

quote berguna taw :)

be strong babe .

Cikli said...

tiket ke paris dan berlian ni untuk i ke?
oohhh.....
emmm dah manis semula.

senyumSOYA said...

geleng2 kepala.. syuh2~ kuat!!

JIJI YU said...

ahaha...tawar hati tu cam berubah hati le kan..

Tan Tin Ton said...

alahai,
bab janji, ko boleh dengar lagu janji-akim ~ hehehehehehehehe

Nasriq said...

ce try bermadu... mesti manis je hati tu...

Mutiara Bernilai said...

tawar hati,

hu, tapi hati mutiara sekejap tawar sekejap manis,,hm, tp ka|au tawar memang b0|eh manis, just per|ukan masa yg |ama utk mutiara maniskan,,

hu~

Sarkasiz said...

jangan gado2, bertolak-ansur
lebeh baik. emm.

Liyana Zahim said...

Wah kemain... Hahahahaah~

Jo Qusary said...

aku pepagi nie tgh tawar hati dgn Astro... dah le bil makin naik, citer asyik ulang2, Sepah jadi juara pulak tu... ah, nak boikot la astro skg gak!

auny aizie said...

once aku dah tawarr hati, payah dah aku nak maniskan balik.

betul la ape yg ko cakap tuw .

uhukuhukkk

Shawn Razaleigh said...

mcm lepas mkn bneda manis, apa yg masuk lepas tu semua tawar :)



jemput singgah, entry baru

khairul akmal azman said...

gua pun tawar2
even de gula ..wa tawar gak..

nisa_perasan_cun said...

like 100x..terdiam terbisu bce this entry :/

мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ said...

aku setuju sangat. bila dah tawar, dah tak dapat nak manis balik dah.

pasal janji tu aku dah tak boleh nak kata apa. memang betul sngt.


tak pernah aku baca kau emo-emo nih. tarik nafas kejak, lepas tu senyum ok?

Scya Lollita said...

tawar tp manis . kdg2 gram .

Bigdaddyz said...

tabah dan bersabar..

belog amiyo said...

wow! nice entry dear vampire. jangan kecewakan orang yang kita hargai. :)

~Kisah Hati~ said...

janji harus dipegang... jangan mudah melafazkan... hati harus dijaga selalu... skali terluka... pulihnya makan masa...

CassiaSiamea said...

jika kamu tak mahu kecewa..
jgn kecewakan org lain..

tia @ Ini Kisah Tia said...

huish , dah tak boleh tapis lagi ke ayat tuh ?