Saturday, June 4, 2011

nak ke taknak??






ada tetamu datang bertandang ke rumah belle si awek edward cullen.

dorang kan kapir,so tak kisah la si belle dengan si cullen ni sebumbung. so datang la kawankawan cullen datang nak menjenguk belle n cullen.

sembang punya sembang,ada lah dekat nak sejam berjoyah,gosip sana sini. pastu si belle pon tanya,ehh kengkorang nak minum air tak ?? dahaga pulak kan..

kengkawan cullen pon jawab ehh tak payah la,susah susah je.. hihi.

belle pon terus kan sesi berjoyah lagi...bendul betol belle nih.

sudah nye,sampai kering air liur,takde air satu titik pon belle ni hidang kan untuk kengkawan dia..gosip je lebih

kawan cullen 1. aku saje je cakap jangan susah susah,nak tengok belle tu betol betol ke  nak jamu air kat kita ni,tetamu dia..tengok tengok dia ajak ajak ayam je la ekk..its okay bebeh,jom aku belanja minum ye..

kawan cullen 2. itulah pasal,orang ni,kalau betol dia nak buat,takde tanya tanya,terus je hidang.ye dak. ish .sebab tu tak kawen kawen lagi dengan cullen ehh.. 

paham tak? hahaha..aku nak kabor kalau betol ko nak buat benda tu,contoh nye nak belanja kawan ke hape,jangn la tanya je lebih buat nye tak. menyampah tahu. nak belanja,belanja terus. jangan tanya nak ke tak,nak ke tak.. nak kena tetak tanya banyak?? kahkah kbai

15 comments:

♥misz nana♥ said...

heheh...kadang2 depa nih jenis bertindak mengikut arahan.. huhu

suha said...

sile blnje cik suha (^_^)

Republic Aku said...

sabar jer laaa...keh3

мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ said...

haha. kalau kawan aku tanya aku nak ke tak aku akan cakap tak. padahal dalam hati. kalau dia belanja direct aku on ja =="



jadi banyak yang aku melepas. T.T

Aimi dan Pakcik Hashim said...

ok. siap skang... aku nak belanja g round eropah

JIJI YU said...

haha eklast ke tak ek

oranglidi said...

kalu aku, aku stuju dgn si belle. keh44444444.. sape suh ckp xyah susah2. tapi last2 rupanya dia nak air. itukan namenye tipu.

lenkali jujur je kalu nak air, cakap je. haha.

haha, tu pndangan aku je... kalau nk belanja tu kesah laen plak.

delarocha said...

bendul pun tak selurus belle ni :-)

auny aizie said...

KAhkahkahkahhh ~

betul ! kalau nak blanja , terus blanja . tanya bnyk kita ngajukkk .

hehe

Sarkasiz said...

haha, betul jugak apa ko cakap ni.orang, kalo dah kedekut akan bertanya nak ke tak.

patut bella tawar jer darah manis dia tu. Aku pun nak. Keh3x.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kalau orang nk blenja tu, serba salah lak kalau kata xnk kan.. hahaha

sheeraYAAKOB said...

a'a . betul2

vampire's lovex said...

♥misz nana♥ :: skema lagi lurus. haha


suha :: hehe awal bulan,gaji habes..haha


Republic Aku :: mesti ko buat cmtu kat mmber2 kan. keh3


мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ :: sma la,kita kan gadis pemalu..hikkks mesti la main tarik tali dulu,,hua3,pastu melepas...


Aimi dan Pakcik Hashim :: yeay!! jgn bawak pakcik hashim k.. haha


JIJI YU :: ikhlas tapi byk tanya. haaaa..

oranglidi ::ko memang ada jodoh dengan belle wehh..serius. haha..kalau org kata xnak tu,mkna nye,berbahasa..haaaaa..nnti belanja aku k.hehe


delarocha :: hehe lurus kalah pembaris


auny aizie :: kan kan..tny byk mcm xnak belnja je..huehuehue

Sarkasiz :: kan,,kalau betol nak belnja ke hape,action tu penting. hehe


Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine :: holahhhh jgn menolak rezeki ..hehe

sheeraYAAKOB :: jgn tiru aksi ini di rumah..haha

ghost writer said...

kena minum banyak2 dari rumah..untuk bekal borak kat umah kawan2 yang takde air nak dihidang...

Fiq Vertigo said...

yelah2