Sunday, June 5, 2011

hari dukacita






celcom malaysia tak adil.. !!

semalam aku mintak tolong si pakwe topup kan nombor celcom aku.

hari ni dia da topup kan,aku try mesej,ingat kan tak kena tolak kredit.

sekali ! dia tolak kredit aku sampai jatuh terduduk RM2 satu mesej. keji gila.

padahal orang malaysia yang guna nombor celcom,mesej aku free je.

bila time aku,dari Mesir nak mesej ke Malaysia jadi macam ni plak kan..

memang $%^&*..

arghhh ini semua tak adil.

nak guna whatsapp,fon dia pulak takde watsapp. apakah 



17 comments:

Unknown said...

telco ni memang bengong sikit kadang2

Anonymous said...

dugaan percintaan tu
keke

Mashe said...

cuba kol dri YM... free la skit... cuma bayar line.. tak terasa sgt...

fatinming said...

kesian dekat ko,
apasal ko nak pakai line fon,
internet suda.free pulak tu :)

Amalina said...

maybe kau ade pinjam dwet dr celcom..

Anonymous said...

celcom kan tengah buat rancangan "sejuta impian" skang ni.
dia tolak duit ko utk sapot rancangan tu lah... kah3

Fariehan Ibrahim said...

tu diaa..smpai 2hinggit 1sms..
keji giler! *emo* >,<

HEROICzero said...

keh3x, aku suka komen, dugaan percintaan tu. HAHAHA

stuvwxyz said...

aku nak bagi cadangan tapi memandangkan aku pun tak guna enpon... 'bersamamu.. bersama walau kemana jua'


kihihik. tahan lah rindumu tak mampu bertext sepuas jiwa raga.

pakai surat je lah! murah sikit. haha

uncle gedek said...

Owh...

Kamu ni kat mesir, ke...?

(soalan orang baru berkenalan)

vampire's lovex said...

una badarudin :: tu la,cam bengong je,makan kedit org..huuuu.jahat. mencik..


Aimi dan Pakcik Hashim :: macam dugaan pcintaan ko dgn pakcik hashim..kekeke


Siti Mashitah Saidin :: dah try guna yg ym tu tapi orang sana tak dapat


Tan Tin Ton :: dia takleh on9 semggu..hoho.kalau x memang guna intnet je


Amalina :: arghh tak mungkin.aku xde pon buat loan pape dgn celcom haha

RedVixen :: memandai je kau. hahhaa


FariehanIbrahim [LBC] :: meh meh emo dengan aku meh.. hehehe


HEROICzero :: jgn nak suka sgt.kena kat ko baru thu.. hahhaha


мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ :: pakai surat,elok aku sampai umah nak raya nnti baru sampai haaa.. haha




gedek! :: ye ,kat mesir skg ni uncle..meh le melawat ahha

NIA said...

sama lah.org Msia msg kesini free je.kite jugak yg kena smpai berdolar2.huuuu~

Raden said...

kalo camtu..gune la line sane... sbb kalo gune celcom da mcm line sini..memg mahal la kot. hehe..

da3..jgn nanes oke. tulis surat eh..murah dan sweettt gitteww

ghost said...

aku pun baru perasan yang kamu duk kat mesir...

Unknown said...

Jgn biarkan harga menentukan nilai cintamu. Berkorban apa saja, harta ataupun nyawa.

suria lekatlekit said...

dah lama tak guna celcom. Mahal jugak ekk dr luar negara mesej ke Malaysia.

Verdict said...

keh3x, aku suka komen, dugaan percintaan tu. HAHAHA