Monday, June 13, 2011

bulu mataku jatuh,lalu ku kutip.

assalamualaikum.



cantik nye mata kau.jeles nokk



ada orang cakap,dan semestinya bukan aku yang cakap,kalau bulu mata belah kanan jatuh,maknanya ada orang tengah sangap rindu kat kita. ehh ye ye arr je kan.. 

kalau belah kiri pulak?? ooo itu makna nya ada orang benci la? sesuka hati je kan,ada orang rindu lah,pastu benci pulak. cendawan cendiakawan mana yang cakap entah..

jadi,aku,selaku cendawan tak diiktiraf mengisytihar kan, periblis kan je semua tu. bokhong. lagi sekali bokhonggg. *sedap pulak rasa dia merosakkan bahasa ni haha

macam mana kalau satu kampung aku rindu aku,gugur aaa semua bulu mata aku. dengar macam tak logik kan,tapi fakta okay,fakta bahawasa nya orang kampung aku rindu aku.kahkah

dah hari hari orang rindu,dogol arr mata..pastu takkan nak pakai bulu mata palsu pulak lepas ni??

takmo aku. keras! plastik! nampak tipu ! lagi apa lagi *macam penah pakai je oii. 

ohh,so maybe gegurl yang pakai bulu mata palsu,sebab dah takde bulu mata la  kot! sebab ramai nau orang rindu kat dorang kikiki..

banyak lagi benda benda dongeng camni,tapi aku kurang ingat. nanti nanti lah aku ingat balik.

kengkorang mesti ada yang percaya auta ni kan dulu dulu.hehe  jangan tipu! tak baik ooo..

kbai. 

30 comments:

Siti Mashitah Saidin said...
This comment has been removed by the author.
Siti Mashitah Saidin said...

hahahaha... betei jugak tuh... kalo satu sekolah rindu kita, 1 kolej rindu kita, aku rasa kena pegi yu nam hair care... bukan buat rambut, tapi kembalikan bulu mata.. hahahaha~

k_Own said...

errrr. bulu mata y style je leh jatuh2. hahaha

blog-tips-kurus said...

Syukurlah bulu mataku dah indah. tak perlu tiru habit selebriti..!

rara pinkmafia said...

heheheh bisa lah tu.mst punye.org dulu2 kan suke wat cite dongeng =)

ghost writer said...

bukan yang pelesu kan VL..?haha

akmalhilmi said...

tu kalau bulu mate jatuh
kalau bulu ketiak??
Hahaha

RedVixen said...

kalau bulu hidung belah kiri jatuh apa plak tandanya... ada orang nak bagi penyepak? ngeee ~

bact. said...

org tua2 bergurau je tu..

JIJI YU said...

bulu iodng gugur menandakan taik idong berlambak

Raji and Yeen said...

nak potong bulu mata ak lah ckp ad org rindu =.="

Scya Lollita said...

abes lah , ari2 ade org kate rindu ak , rabakk la bulu mate aku kah99

delarocha said...

pernah terpedaya jugak..huhu

Abu Huzaifah said...

bulu mata ku lentik.. percaya tak? hikhik...

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

itu semua betul la... betul~

Miscellaneous Smiles said...

weh bulu mata ak belah kanan tuh..slu je jatuhh..

haih" byk gile lahh org rndu kat akuu..

tpi aku tak trdaya nk pakai bulumata plsu tuhh

Bigdaddyz said...

teringat kisah bulu mata ...konon org merindu...heeeee tipu!

Nin Fazren Elyana ツ said...

kalau semua org rindu kita habis sebelah mata ade bulu sebelah lagi takde.kehkeh

Akulah Pak Lan said...

punya bulu mata yang sgt lentik

мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ said...

ok. haha. malu.


ada lagi satu, kalau ada mende putih dekat kuku tu, maknanya ada orang suka. aku ada banyak. hahaha. dulu aku agak kembang tiap kali tengok kuku sendiri, tapi aku dah sedar sebenarnya benda tu auta. keh3.

tia @ Ini Kisah Tia said...

bhahaa . sama r . maleh nak gosok baju . tapi tak suka kalau baju kusut gilosss ..

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha . Tia pernah dengar , kalau bulu mata jatuh ada orang rindu . belah kanan ke kiri tak de pulak dibagitau :)

Roza Ami Nanomiya said...

betollah!
bulu mata kanan aku botak sebab gugur
bulu mata kiri lebat

Amalina said...

kalau bulu idong jatuh ape pula?

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tu cuma dogengan org lama.. kalau ada org percaya lg tak tau la.

gedek! said...

Bulu ketiak tak jatoh-jatoh pulak...!

Ries Lee said...

habis gugur bulu-bulu saya sampai botak kepala saya sebab ramai orang rindu, haha.

vampire's lovex said...

Siti Mashitah Saidin :: hahaha yun nam ada plak buat teratment bulu mata kan..ahha


k_Own :: hahaha gugur okay..gugur,salh ayat..haha

blog-tips-kurus :: selebriti tu saje je nak lain dari yg lain..poyos..haha

rara pinkmafia :: hehe cerita dongeng yg power2 lak tu hahaha

ghost writer :: haha opkos la bukan pelesu wehhh


akmalhilmi :: kalau bulu ketiak tu,kau je yg gugur bulu ketiak..hahaha


RedVixen:: haha itu maknanya bulu hidung yg subur sangat.sampai x muat hidung kahkahkah


bact. :: bergurau..ko percaya jugak kan! kan kan..haha

JIJI YU :: eeii geli geli...haha

Raji and Yeen :: takde keja nak potong bulu mata...org nak bagi panjangggg ! hahahaha


Scya Lollita :: haha rabak xpe,bulu mata palsu belambak..haha


delarocha :: terpedaya jugak?? sep sikit!! heheh


Abu Huzaifah :: mms gambar meh,biar aku tengok lentik ke tak..hahaha


Azroy Kassim :: ko cakap betol,sebab ko penah percaya kan? hahaah

Miscellaneous Smiles :: ko retisss mesti la ramai org rndu oiii..haha..meh meh aku pakai kan bulu mata palsu kat kau meh...hehe


Bigdaddyz :: kan...tipu tipu hahaha


Nin Fazren Elyana ツ :: haha jadi cacat plak ka,sebelah lebat,sebelah lagi rabak..kahkahkah


Akulah Pak Lan :: bak gambar bulu mata kau..mms k..haha

vampire's lovex said...

мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ :: hahahaha!! same !! yg dekat kuku tu pon ada jugak!!..

punya lah kira kan..kahkah..lawak lawak...


tia @ Ini Kisah Tia :: oooohh itu dongeng random,sebab takde gtau kanan ke kiri hahahaha

Roza Ami Nanomiya :: yela,awek kau kan banyak,tu la bulu mata kiri kau je lagi lebat,..kahkahkah


Amalina :: tu tanda nya ada raja tgh rindu hahaha..*tipu je.;p

THE LEKAT LEKIT STORY :: hahaha ada la org percaya..;p


gedek! :: bulu ketiak kena cukur,sebab kuat sgt akar dia tu..ahaha..


Ries Lee :: hamboiii kemain lagi hot ye,sampai botak botak..hahhaaa

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, tu lah pak nujum yg ckp klu bulu mata jatuh ada yg rindu, ada yg benci, haishhh, bokhong sungguh kn?? kikiki..
anyway, org dlm picture tu lawa kn?? hehe