Wednesday, June 1, 2011

berebut mak.





semalam budak rumah aku tengok insidious.
sebelom tengok,aku ingat kan ni spesies citer hantu perampas. hantu perampas mak.
macam citer ju on ke ju off entah. apa ke nama nye tajuk citer tu. lupa dah oii.
sebab citer hantu pesen merampas mak ni la aku malas dah nak tengok hantu. takut satu hal,buat hati terluka satu hal,emo pon lagi satu hal..jaadi 3 hal..err
aku kalau tengok citer begini begini,tak sah kalau tak mengumpat hantu tu. bengang ko tahu.

ko pehal nak amek mak orang lain,pergi la ikut mak kau ke dunia barakah tu
dah la nak mak orang,pastu buat kacau kat anak kandung dia plak.
first come first serve arr. pehal nak potong line ni. mak aku kot.
kesian woo tengok anak kandung pmpuan tu,walaupun sah2 la rekaan,tapi buat aku kacau lagi tak keruan.

mesti nak kutuk aku kecoh ,kutuk la kutuk.. sama je macam perangai adik aku,akif.

boleh dia pegi menyampuk masa aku tengah emo emo .

akif :: laaa,akak kecoh kenapa,bukan hantu tu amik mak kita pon.

aku :: terdiam kejap.. ha'ah ekk betol jugak.. arghhh diam lah sebok.. =..=



15 comments:

JIJI YU said...

matangnye akif..ehe

vampire's lovex said...

jiji..ko bila nak puji aku? asyik puji budak2 je. haha

Tan Tin Ton said...

adik ko selalu matang. hahaha

oranglidi said...

ntah hantu camtu memang demit la. suka2 rampas mak. kurang kaseh sayang la kononnya. dia kan antu, cari la mak sndiri.

ko rasa akif brjaya rampas prhatian mak ko x? haha.

ghost writer said...

sebenarnya adik ko pon dah cuak dah.tuh kata2 untuk sedapkan hati dia jer...haha

HEROICzero said...

hai kepoh.

=D

CGG said...

HUHU..
KURANG KASIH SAYANG..
LAMA TAK DGR AYAT TUE

vampire's lovex said...

Tan Tin Ton :: aku yg ajar dia jd matang. haha


oranglidi :: paham pon ko perasaan aku. haha. ngn adik beradik aku tak berkira sangat. haha

ghost writer :: yela kot. sama2 cuak haha


HEROICzero ::jahat gila kau..tggu la ju on datang rampas mak kau. haha


CGG :: zaman sekolah selalu dengar hehe

adrinaqamarina said...

ouh dark water ke?

haha.


seram sangat ke citer hantu tu?

RedVixen said...

hahaha... nak ambik mak aku bleh je... ambik la. kena tempeleng dengan mak aku baru menyesal. kah3

blog-tips-kurus said...

nasib baik ku tonton KARAK semalam. tapi ketidakpuasan hati tetap wujud terhadap teknik over CGI..
*mari jaga MAK kita sebaik-baiknya!

Aimi dan Pakcik Hashim said...

ni menunjukkan ko suka emo x tentu pasal

Naddia said...

aarrghhhh!!!!! nk tgok cite itu juge!!!

Sarkasiz said...

cite bende nie?
Fasha Sanda ada berlakon tak?
minat dia.

vampire's lovex said...

adrinaqamarina :: insidious tak seram pon... ju on la hntu perampas mak tu haha


RedVixen ::kahkah memang tobat dia xnak amik mak kau..garang ehh. haha


blog-tips-kurus ::waaaaa berani nye usha karak..takut arr tgk cta hantu

Aimi dan Pakcik Hashim ::elehhh ko pon sama ..emo 28jam..haha


Naddia ::tgk kat youtube. haha


Sarkasiz ::ko ni biar betol suka fasha ..huawawa