Tuesday, May 31, 2011







nizam sedang ber-rilek rilek di ruang tamu rumah mak ayah nya,ditemani haikal,adik bongsu dia yang ralit tengok cerita go go power rangers..
ohh lupa nak gtau,umur haikal 4 tahun.memang padan la tengok cita katon
berbaring di sofa dengan gaya remaja pemalas,dia mengodek-godek handphone sony ericson experia neo.baru beli tu oiii..
dia mengusha gambar-gambar dalam fon tu satu persatu.
tiba-tiba keluar gambar seketul batu ,sapa lagi yang amik gambar tak berfaedah macam tu kalau bukan haikal comel tapi nakal.

nizam :: hekal,ni hang amek gambar batu apa? tak lawa langsung. *sambil tayang gambar tu depan muka haikal.

haikal :: gambar semut la.. tak nampak ke?

nizam pon membelek gambar batu tu,nak cari semut yang haikal snap..
zoom sampai 100%..

nizam :: hekal,mana semut nya? tak nampak pon.. tipu !!!

haikal :: semut tu duduk belakang batu.. memang la tak nmpak,orang ambik gambar dari depan. *kemain lagi menjawab

nizam :: apakah...

p/s :: bukan udang je ada di sebalik batu,semut pon ada di belakang batu.. =..=

17 comments:

Fyqa said...

muahaha

comey ja haikal ;)

Republic Aku said...

kita terkadang dengan mudah di perbodohkan walaupun umur budak tu cuma 4 tahun!...kah3

oranglidi said...

hahahhahaa! nice one la haikal. bila nk ltak gambar haikal ni?

ABU said...

oh nak cakap ada semut disebalik batu la..hahaha..

Naddia said...

pndai haikal...

ghost writer said...

memang kena cong hidup-hidup lah....

tapi aku masih rasakan nada sinisnya..

RedVixen said...

pencinta haiwan... hahahahaha :D

blog-tips-kurus said...

kecik-kecik dah guna xperia. amboi!!!!!!! (",)

J.M.R said...

mmg kena zoom smpai tembus batu tu la bru nmpk nih...

kahlahkaj

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

Comel giler. Dh besar boleh jd ahli politik tu.

Aimi dan Pakcik Hashim said...

tiba2 muncul peribahasa baru ya

Aqila Safuan said...

comek okk

Aqila Safuan said...

comek okk

Elmoluya WutWut said...

sinis disitu.

Sarkasiz said...

ajaib cerita ni. haikal akan jadi photographer femes.

bact. said...

haikal
haikal


kecik2 dah pndai buat hal yer..
hahhaa

vampire's lovex said...

Fyqa :: budak2 yg suka menjawab kadang2 comel. haha


Republic Aku ::pernah kena lettew..kah3


oranglidi :: mana ada gambar.. haha


ABU :: holahhh,amik gambar berseni sangat.. haha

Naddia :: dari baka pandai haikal ni..hik3.


ghost writer :: cong tak cong jugak la,bengang terasa.huawawa


RedVixen :: macam kau.pecinta musang hihi


blog-tips-kurus :: kanak2 skg urban...


J.M.R :: haha memang tembus,buta mata nak usha semut belakang batu tu haaa..


Azroy Kassim :: ko semua orang nak suh jadi ahli politik. haha


Aimi dan Pakcik Hashim :: yela ibarat isi dengan kuku..sama la macam aimi dan pakcik hashim yg xley di pisahkan. haha..peribahasa baru gak tu

Aqila Safuan :: okay ! comel. haha


Elmoluya WutWut :: sinis dan hamis. haha


Sarkasiz :: haha jangan nak ajaib sangat la..pekena org je haikal ni


bact. :: haha. hal yg kiut takpe kot.