Tuesday, May 10, 2011

rahsia awek muda.. =..=


saka..

apakejadah nye benda tu.. orang cakap saka ni keturunan.

boleh bagi kat sapa-sapa yg kita suka. macam hadiah la,kita bagi hadiah dekat orang yang kita suka je kan.. macam tu la konsep pemberian saka ni..wahha

ada saka yang baik,saka yang jahat,..saka intermediate,aku tak pasti.. 

tapi setahu aku,saka semua kurang baik. atau lebih tepat,tak bagus. syirik kan ?

orang dulu-dulu je guna saka ni,. 

orang sekarang pakai kabel kalau nak mudah urusan dengan syarikat/urusan kerajaan. ehh?

persetan kan saka-saka tu,yang aku tahu,semakin nak exam kemain mengantuk lagi mata aku ni.

aku syak aku terkena saka tidor-tidor arr.. ada sapa-sapa terer tak mcam mana nak buang saka ni?

tak sanggup dah nak simpan kikiki..

dol betol,nak stdy pon tak senang,asyik kena goda naik katil je. err


majulah tidur untuk gadis.. kbai

11 comments:

aliarosli said...

ek? hahhahaha, ingatkan ape

nabila izyani said...

haha saka tido pun boleh..

gudluck ur exam =)

Siti Mashitah Saidin said...

psssttt.. aku pon kaki tdoq gak... shhh

RedVixen said...

tu bukan saka....
tu setan.... kah3

JIJI YU said...

meh aku tolong buang saka ko tu

YanaMIB said...

haha kalu cemtu sume student pn dpt penyakit saka la kut..errr =P

HonEyBuNNy said...

tido tu best and nikmat kan..

ne pun mata dah mengantoook n nampak katil ja..hehe...

HEROICzero said...

saka?

dah lama buang.

=)

Aimi dan Pakcik Hashim said...

mcm mana ler rupa saka ya

mykhalis said...

pernah tengok saka harimau depan mata.. dia bertarung dengan saka lain..dah lupa dah saka ape..perghhh

vampire's lovex said...

aliarosli ::hehe saka tido je..


nabila izyani :: tq :)..saka tdo paling kuat dalam badan kot..haha



Siti Mashitah Saidin :: pssstt sama la kita ehhe


RedVixen :: hamboiii...haha.



JIJI YU :: tolong laaaa buang kan..haha



YanaMIB :: ye betol !! saka tido ni byk dalam bdn student haha..


HonEyBuNNy :: jgn tgk katil da lain kali kalau xnak ngntuk haha..



HEROICzero :: nipuuu...ko ada lg saka tdo niii..haha



Aimi dan Pakcik Hashim :: comel2 je saka tido nii haha


mykhalis :: gila betuah,x penah tgk..and tanak tgk,takot wooo