Wednesday, May 25, 2011

OKU


aku rasa aku makin tak normal dah sekarang.
sapa tahu ketuat nasi tu apa?
anda yang tak tahu sila buat peace,bagi yang tahu plak call aku kencang-kencang. emergency !
ada ketuat nasi tumbuh kat jari telunjuk aku. tangan kanan lak tu !
aku takut arhh nanti aku jadi orang pokok ke apa. 
mula-mula ada satu jek,pastu skg dia bukak cawangan plak dah . jadi 3.. sumpah cuak.
aku takut dia merebak ke satu tangan . arghh ! JK(jiwa kacau) arrr macam nih

dulu2 ada mmber aku cakap yang ketuat nasi ni wujud sebab ko pijak nasi. itu kalau dia tumbuh kat kaki.
masalh nye ,aku kena kat jari. takkan sebab aku makan nasi guna tangan? jadah! memang la aku makan nasi guna tangan.
teori tak leh diguna pakai betol ! binawes

hari tu aku ketip je bnda alah ni dengan ketip kuku sebab geram aku tengok.,
apa lagi,darah pon melimpah ke ladang gandum  arr. tap tap tap... *bunyi darah menitik
rasa nak nangis,tapi macam takde sebab je nak nangis,so aku tak jadi nangis.

aku mesej adik aku,amirul konon2 nak suruh dia tanya kat mak aku,macam mana nak nyah kan benda ni.
sekali dia yang sebok pegi bagi tips tak berguna kat aku.
dia cakap.letak la getah betik tiap2 hari,nanti dia hilang la.
gilerrr ke budak ni,sini nak cari getah betik celah mana? huhh
pastu boleh dia cakap,getah tayar pon okay akak !!
seronok nye kau,mngena kan aku ehh..
dah la up gmba masa aku zaman selekeh kat fb. best betol dapat adik mcm hg mirol oii. =..=

lari suda topik ketuat nasi aku.
okeh berbalik ke ketuat nasi bukan ketupat nasi tau..
aku tak tahu la napa wujud ketumbuhan nih. kang aku cakap nak operate,macam kepohjoyah plak.
bende boleh hilang tanpa operate. masalah nye,aku dah beli ubat anti fungi ,tapi takde kesan pape pon.
penat arhhh mcm ni.muka cun,jari ada ketuat,masalah arr !! haha *mahap mahap perasan jap
nak kata aku suka menunjal nunjal kepala mmber takde la plak. aku selalu pelokcium je mmber2 ni. *tipu

huarghhhh tekanan !! 
tolong la hilang cepat.. aku tak daye dah nak simpan bnde nih. 

yg betol-betol tak tahu tu,ketuat ni macam kutil ke apa ntah yang wujud kat permukaan kulit.
mcm batu pon ada. 
jatuh saham aku. bukan ku pinta jadi begini..
maafkan ayang bang..*tetiba..kahkahkah
entry x bergmbar. gi gugel waaaaaa.. T_____T


12 comments:

nub said...

setau aku benda tu pedih. haha.

HEROICzero said...

baru seminit letak ubat, dah expect terus surut. tunggu la sehari dua kak long.

jgn cemas sgt lah. keh3x

Penulis Bogel (the naked writer) said...

aku pernah kene mase kecik2dulu. aku kopek dgn jari tiap2 ari sampai hilang. tapi makan masa bertahun ar..

Akulah Pak Lan said...

Hantaran kawen kurang rm1K

wanbu said...

ketuat nasi cam x penah dengo jerk... haha (jakun nyer aq)

pakcil gugel pun xnak bg tunjuk gambo... malu la tue :P

arryani said...

ntah la yang..aku pn tk tau ketuat tu hape..ahaha..tapi, kalo dia spesis nasi, ko mkn jek la.. ;DDD

Aimi dan Pakcik Hashim said...

apa kata kita bako ja ketuat sama jari ko. hahaha

aku pun tak tau camana nak buang. tp org dulu selalu biar lama2 dia tanggal... tp lama lah... sempat ko diejek HODOH! agagaga

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

Euww~ sanagt la geli. Mencik! Mencik!

Fyqa said...

cmne lak leh tumbuh ketuat tuh. adehhh

akid said...

ha'ah kan.. Mcm mana leh tumbuh ketuat? hehe

Epal Hirata said...

ko potong ketuat je ketuat tu..tapi,
jgn bg air or darah die kn kat kulit ko nt tumbuh yg baru plak..
pastu sapu la dettol tiap2 hari...
au pnh kn kat kaki dulu2...

vampire's lovex said...

nub ::pedih bila ko ketip je la...

HEROICzero :: kena la cepat2 sembuh.. x suka simpan lama2..huehue..


Penulis Bogel (the naked writer) ::yeah !! geng ..ada jugak org kena ek.. itu la,mesti lmbat nak hilang nye..huahhh


Akulah Pak Lan :: kena la up rm1k sebab nak operate buang !! hehe


wanbu :: hikk malu la nak tunjuk! pkcik gugel pon xmo tnjuk? haishhh..krisis emosi lak gugel ni. haha



arryani :: huaaaaaa..kalau bleh,da lama aku telan..yucks..geli la ! hahaha



Aimi dan Pakcik Hashim :: jahat gila !! xnak ar kena ejek baru bnda ni hilang oiii...arghhh tekanan..


Azroy Kassim :: roy,ko jgn nak mencik sangat,kang ko kena baru tau..hahahaha..doa org teraniaya termakbul tahu !! ;p


Fyqa :: x tau arr..pening da pikir asal usul dia..huarghh

akid :: jangkit kat kau kot! hahaha...



Epal Hirata :: ala,x nak buang guna ketip2..nanti darah2..eeiii