Thursday, May 5, 2011

hidup berkabel kan oksigen


best tak hidup bila kau orang belajar penat penat,nak kejar scholar ..

TAPI orang yang tak berapa penat belajar senang-senang je dapat scholar tu.

apakah ini semua oii

so konklusi nya,nak senang hidup,banyak banyak kan lah berkawan dengan orang kuat mana-mana agensi yang boleh jamin hidup kau orang nanti nnti.

senang. tak payah usaha sangat,janji ada kabel.

memang betol la,yang kaya makin kaya,yang miskin bertambah papa kedana.

yelah,dah kaya,banyak kabel,dapat support lagi,duit tak payah keluar banyak..

tapi kan,bila pikir balik,org miskin kot sebenar nya lagi kaya sebab mampu tanggung hidup sendiri tanpa guna mana-mana kabel. 

err.

ktata !
jangan nak lemah sangat dalam hidup ni.
pembuli itu kuat,jadikan lah pembuli itu idola kita. kah kah


9 comments:

Fiq Vertigo said...

nabi musa kata apa?

nabi musa kata, jadikan musuh itu sebagai kekasih.


tenang sudeyh..

adrinaqamarina said...

skg! kte kena buat scolar kejar kte balik.

esah boleh *hug*

Encik Psychopath said...

ok.

Amalina said...

chillax, God in charge.:)

SYARIFF HAIKAL said...

bese arh bro..itu lah kehidupan...jgn cpt berubah..masih ada yg satu.

vampire's lovex said...

fiq :: ye ye aku tgh bertenang la ni..stdy pon tak..bertenang sungguh..=..=





rina :: yeahh. *kisses* hahaha LOL





encik psycho :: babaiii





amalina :: a'ah xD

vampire's lovex said...

syariff haikal :: sedap nama ko..boley buat nama anak nih.. haha.



yea...yg satu tu aku tak lupa.

Raihana Izzati said...

Aku skrg ni pun dok kusut pikir benda ni.

Patut la ramai student yg jual body.keh3

vampire's lovex said...

raihana izzacty :: ko jgn macam2..

rambut kusut takpe jgn kusut otak sampai nk derma dara.

aku harom kan.. hikks