Friday, May 6, 2011

diktator


9:00 pagi.

wife :: hai abang . morning.. 'sambil baca paper,minum milo dekat ruang tamu' .. 
hasben :: emm morning. 'malas layan sebab tak mandi lagi'


wife :: abg,sy nak makan nasi goreng ayam hari ni.buat kan 
hasben :: okay 
wife :: yeay ! 'tetiba gedik itik


wife :: abg,anak tak mandi lagi. abg mndi kan okey. 
hasben :: hmm yelah


wife :: ohh lupa !! abg !,anak tak minum susu lagi. bancuh kan ehh. 'statik lagi duduk di sofa,baca majalah wanita,lepas tu majalah gempak,lepas tu majalah dara..'
hasben :: .....

bunyi pinggan pecah berderai dekat dapur..


p/s ::  aku nak buat cmni bila hari ibu,hari lahir sendiri,hari wanita..bukan selalu jd queen dak? haha

selamat hari ibu,. eh hari ibu bila ehh,sebab bg aku,hari-hari hari ibu..kan mak !! muachss

13 comments:

ghost writer said...

lepas tuh hasben akan cakap macam nih(direct)

"sayang,nanti nak kawen lain lah yang,sian sayang tak mampu buat keje2 macam nih..nanti adalah yang bantu sayang nanti...boleh kan sayang?"

vampire's lovex said...

ghost writer :: ciss !!

TiKa LEh said...

hahha...kesian hat husband..tp boleh amalkan tu...

Amalina said...

ape salahnye skali-sekala kan..

nub said...

hmm..bolehla kawenbanyak.... hahaha

s.u.h.a said...

mother's day 8 hb :)

Silent said...

wah
hepi

JIJI YU said...

ko tak suh abng ko mandikan ko sekali ke..

shatooman said...

kononnya nak beri bakti la ye~ ekekeke.. hari ibu tahun ni 8hrbln..

Fyqa said...

klo laki bole thn xpe. tpi elok jugak.haha

SLMAT HARI IBU :)

Aimi dan Pakcik Hashim said...

kejam2

vampire's lovex said...

TiKa LEh :: bukan selalu membuli..ahhha



Amalina :: sekali sekala,kalau laki tak kesah,boleh buat lagi hahaha..


nub :: laaa hg saja ja kan,pdahal memang nak kawen byk haha


s.u.h.a:: xD baru tahu hihi.


Silent :: xD


JIJI YU :: hamboiii...main kasaq naaa..dushhh


shatooman :: konon nak mintak gnti rugi la,buat cmni haha.


Fyqa :: tak semua lelaki bley cmni ahaha..


Aimi dan Pakcik Hashim :: kejam2 manja gituuu.. ahaha

Siti Mashitah Saidin said...

haha!~