Tuesday, April 26, 2011

wishlist tengah tahun


orang buat wishlist selalu awal-awal tahun.

aku? dah nak masuk bulan may baru terhegeh-hegeh nak buat wishlist.

bukan kena saman pon baru nak buat wishlist dak? rilek sudah...kepohh ah kaw.

aku nak ::

1- abes kan final ni dengan jaya dan bergaya nye.

2- baca novel cinta yg hepi ending banyak-banyak tapi secara baca intro terus lompat ke ending.. *buat pedih mata je baca dari awal sampai habes,baca part2 tertentu sudaaa...

3- cukup kan tweets ke 2105,tepat-tepat 21may.. 

4- beli almari baju baru. sayu aku tgk almari baju yg tggu masa je nak rebah. jadah barang malaysia tak tahan lama !! mesir nye gak tahan lama... lebiu mesir 

5- kutip lagu-lagu rock kapak sampai penuh disk.

6- pastikan tinggi aku bertambah.. =__=. . umo dah doploh nak betambah tinggi benda nye? lebar bley arr nak bertambah.. 


semoga aku jadi gadis berpelajaran lagi beramal..chewahh.. hak hak hak

tengok,budak ni pon kecik-kecik dah pegang buku.
aku ?? uii jangan cakap la,lagi rajin dari ni,tido pon dengan buku baq mai..
and aku tak puas hati kenapa orang yg pakai spek sahaja yang dianggap ulat buku. pehh sentap aku yg tak pakai spek ni,aku pon rajin gak baca buku kot !! tapi alhamdulillah mata elok lagi. 
*pasni nak pakai spek takda power.. wahaha..

7 comments:

Republic Aku said...

cuma no 5 tu agak ragu2....rock kapak yg mana satu ?

vampire's lovex said...

republik :: lagu dulu2 laaaa... lagu skg x in sgt ngn jiwa..wahaha

JIJI YU said...

hehe..tinggi aku sntiase bertambah..

adrinaqamarina said...

semoga esah makin cun dan bergaya! hek3

vampire's lovex said...

jiji yu :: ye ye,ko tiap2 tahun makin tggi...*bg chance sebb besday ko..kalau x,jgn harap...bhahaha...





rina :: ehhe... tgok arr nnti..slim,cun,tggi..kah kah kah....#berangan

Fiq Vertigo said...

yayayayangg rindu ai tak?

vampire's lovex said...

fiq yayang :: homagad...... miss u damn much darl =..=