Sunday, April 24, 2011

lepas SPM


aku tengok budak-budak skang rilek je lepas habes spm.

paling koman pon ada yg keja kat kedai makan. itu pon budak-budak lelaki yg jiwa kental la.

kalau yg pompuan,keja kedai makan memang kena bahan dgn geng-geng konon hot.

aku pon tak paham pehal nak bahan kawan yg buat keja part time kat warung-warung atau kedai-kedai makan,

ok pe daripada yg duduk rumah ,menganga . haaaa,nganga lagi luas-luas...

at least yg berkerja tu ada la jugak pengalaman ke hape bnda yg depa dapat.

paling koman dapat rm30 sehari, lepas la jugak duit topup fon.

takda la rasa looser sangat,berkapel tapi mintak duit kat mak ayah nak tpup fon..

mak ayah ke yang berkapel ngn pakwe/awek hampa tu? =.="

naseb la aku masa spm single.. jd nye takda la nak habes duit ke tpup jek.

and fyi,sementara nak tggu result spm,aku keja kat RnR.. dekat je dgn umah aku..

and,sebab aku hot,so aku tak kena bahan kah kah kah


yg mana mak ayah tak bagi tu takpa la,dok umah diam-diam,tatap muka yg tersayang sebelom nak jadi budak u..



gudluck sapa yg dah stat final. !
pastu,nanti dah habes final jgn nak post status merdeka batak bagai dah abes final..
aku unfriend karang,tak pasal jea. 
oppamatahari,gud luck exam !! 

8 comments:

Unknown said...

aku dulu keja kedai buku, tokey aku india.. sapa kutuk aku tayang jaa duit kepuk2.. haha

selamat exam oit

Cik Najwa said...

HAHA, oke jugak kerja an.
sy tak kerja pun. Hee, menghabiskan beras kat rumah je.
nyway, gudluck..!

HEROICzero said...

awek aku kerja kedai makan. aku rilek jek.

keh3x.

dan lagi, kalau2 lepas spm tu tersangkut PLKN, padan muka korang. kah kah kah!

adrinaqamarina said...

RNR? waaah. patut pernah nampak. hek3. RNR bukit gantang eh?

urm, i am the one yang dok umah jee! jaga dusun selama sebulan.

-.-'

Unknown said...

aku keje siak masjid

MIA said...

aku, kau tak nak tanya ?

kah kah kah

MiszCoMoT said...

comot keja jadik cashier..sekali ada bangla daa..adesss phm saja la org asing neyh...suka mengayat..erkkkkk lalalaarikkkkkkkk...hahahaa

ewanthology said...

fuhh..unfriend terusss