Saturday, April 30, 2011

tudung . .


lapar char koewtiaw oii !! lapar.. sapa ada dana nak belanja aku,boley inbox. 

penah tengok budak pompuan darjah satu pakai tudung ? meh aku nak gitau.. 

pukul 7 pagi,--kemain comel lagi pakai tudung,kaler tudung pon putih lagi..

pukul 1 tghhari -- balik sekolah. tudung yg pagi nya kaler putih dah jd ptuihhh bak hang.. apa la budak-budak ni main kat skola..orang hnta pegi blaja,dok pi sedekah tudung jadi tempat lap tangan ke hapa ? adoii..

ok cukup jangan nak kutuk budak-budak sangat la macam kau tak penah buat  ..hak hak.

lagi satu pesen,masa main lepas habes kelas tu,elok je tudung lekat kat kepala..

tapi,bila nampak je ayah kat pintu pagar,terus buang tudung..pesen nampak ayah,nampak rumah..

kah kah.. 

sapa la punya perangai . .

hujung minggu nih bawak-bawak la angkat tulang,pegi basuh pinggan mangkuk ke kemas rumah ke basuh keta ke..
ehh segala ke la,jangan nak ternak lemak sangat la. bukan untung pon bhahaha.



ahad ni aku takda class,patot nya ada..
1 mei bhai,cuti hari buruh..
aku ingat kan malaysia je yg rai hari buruh 1 mei. rupa-rupa nya sedunia ehk.
hua3,.baru tahu. =..=




4 comments:

JIJI YU said...

aku pon baru tau je jgk..

adrinaqamarina said...

kte rasa kebetulan je kot. entah. hehe.

macam tak logik pula kalau sedunia~

tapi logik je.

Erika-Chan said...

kesian dekat ko sebab baru tahu,hahaha

Fiq Vertigo said...

malam ni kita bersenam lagi nak nak nakkkk???

































hai hiro sila jeles.