Monday, April 18, 2011

revolusi di mesir


kampung aku nama nye, kampung cheh..

tapi tak semena-mena jadi kampung chacha..

mula2 aku macam hepi la jap,kot2 satu kampung dgn brader chacha..

rupa nya dia dah manipulasi kan nama kampung aku tu !! 

mamat ni kan sesuka hati kering diaaaaa je ubah nama kampung aku..

mana dia dengar aku pon tak tahu..

skang dia nak kata kampung aku nama kampung chicha plak kan.. T____T

apakah !!!! 

tengok arr,aku repot kat ketua kampong aku balik raya nnti..  *sebenanye nak paw duit raya byk2..=)



revolusi nama kampung aku..
 kampung cheh (nama the real ) ---> kampung chacha ----> kampung chicha 

huaaaa !! huaa

5 comments:

FariehanIbrahim [LBC] said...

ahahaa..best ah name chacha tuu,
ase nk menari chacha jer ble dgr! XDD

JIJI YU said...

ape name kampong ko penuh eh..banggol chicha ke

adrinaqamarina said...

ni nak citer pasal nama kampung je ke?

*penat klik :P

hiro said...

maaf laaa~

hehe..lupo.

Fiq Vertigo said...

kau.. duakan hiro?


kau.. dengan chacha ke skg? TAHNIAHH........