Tuesday, April 19, 2011

pernah ??



pernah tak bila rasa nak buat baik,tapi tiba-tiba terbantut sebab ada benda halang. ??

pernah? pernah?

contoh ::

aku beli makanan konon-konon nak share dengan kengkawan.. tapi tiba-tiba kengkawan aku beli sama makanan macam yang aku konon nak share dengan depa.. acane tu? 

so tak jadi la aku nak share makanan dengan member !! hak3..

melantak sorang-sorang,tambah berat  di badan sendiri gituu.. tak jadi nak tambah berat berjemaah.. 



aku lapar natang ni.. potato spring .
boleh didapati di pasar malam berhampiran.
sedap gilak !!
sambil taip ni,aku lap air liur.meleleh dol !! xD


kalau gamba atas tak clear,nak aku tempek lagi satu gamba..
tengok naa..


4 comments:

adrinaqamarina said...

nak cekik esah~

grr

Republic Aku said...

nasib baik aku dalam tempoh diet...selamat2

HEROICzero said...

ouh hehe aku x ske duh menatang neh. suka la makan, kalau org beli. kalau aku nak beli sendiri, xde lah.

vampire's lovex said...

rina :: jangan nak mengganas sangat la...cubit nak??









republik :: nak diet la plak.... gud luck ! haha










hero :: tahu dah...ko suka makanan free ja kan..... jom aku blnja hak3