Thursday, March 3, 2011

sama ??


jejaka 1 :: awak belom kenal lagi sy cmne. sy tak sesuai dengan awak. awak baik sangat untuk saya... kita putus k. cari hidop masing-masing dulu..


jejaka 2 :: awak tak sesuai bercinta lah. *lepas kapel stgh tahun*...


jejaka 3 :: kita takda jodoh lah. semoga awak jumpa lelaki yang lebih baik untuk awak.


jejaka 4 :: kita putus k. saya nak tumpu stdy dulu. tknak terjebak dgn cinta remaja yang belom tentu mnjadi. take care awak. jg diri baik-baik..



ayat-ayat manis bila nak mintak putus.
sama je kot lelaki ngan pmpuan nye dialog bila nak mintak putus. 




kalau dah betol sayang,xde makna nye cari alasan berbakul-bakul nak putus bagai.
dulu kau yg bagi harapan..sekarang,kau jugak lah pemusnah harapan.
*tulis mcm baru lepas putus cinta* agagaga.....

kalau rasa dah makin jauh,tolong arh jangan nak mintak ptus sesuka hati.
relax lu...chill2..
baik pulih balik.... jgn nak emo sekor2..bawak2 gi jumpa kaunselor cinta ke.
tyme bercinta dah senang mintak putus,jgn terkejut bila dah kawen pon sesuka hati je mintak cerai plak.

p/s :: aku tak kawen lagi. tiba-tiba =.="



 shantek gambo nih...
sape amek ?? ceciter...ceciter... :p


9 comments:

hiro said...

ya. itu yang kita mahu. setia.

vampire's lovex said...

ya. itu yg kita mahu. kuat

FariehanIbrahim [LBC] said...

bila ati da kata xnk, mcm2 benda busuk blh bgi. ;pp

vampire's lovex said...

FariehanIbrahim [LBC] :: masalah gak tu...ohoiiiiii :))

JIJI YU said...

biasak r tu..pompuan pon gune ayat cenggini jgk..

Fiq Vertigo said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Hasnah Abdullah said...

kekal sampai akhir hayat :)

CGG said...

setia tanpa syak:)

Yuni Aisyah said...

ya setuju...alasan semata-mata...tp kalo dah x ske n tiada keserasian baik putus je...