Saturday, February 26, 2011

senyum


muka ke atas,mendada,bibir buat-buat angelina jolie,kalau terasa ada yang mengusha jeling je.

bangga ke buat muka cmtu?

hello pelisss,bukan kau je ada muka yg cantik ok.

jangan nak sombong sangat hidup kat dunia nih.

try ko bayang,tengah ko jalan-jalan kat atas muka bumi ni,tetiba hati ko terasa nak sedekah senyuman kat orang..

 tapi !! orang yang korang nak senyum tu wat muka bongkak.
pikir-pikir kan la. 

ingat buat muka bongkak,semua orang tahu ko tu anak dato',,tan sri bagai??
sori..aku tak tahu.. =.="



malu xpe,jangan sombong.

tak comey okay sombong-sombong

5 comments:

MIA said...

setelah sekian lama kau menyepi. keh keh keh

vampire's lovex said...

haha !!

MATAHARI said...

zaman dulu kan, kalau orang asing senyum orang tua kita balas.
bersapa.


sekarang kan, kalau orang asing senyum, orang kita cuak.

ironik kerana salam dalam islam sangat digalakkan dengan orang asing
tapi kini, jumpa orang kita kenal je kita bagi salam.

JIJI YU said...

muahah dah timbol balik dah pontianak ni..eheh

vampire's lovex said...

matahari :: yup2..betoi tuhh..org skg cam apa tah..tak semua la tapi nye...
nnti jumpe,bg salam kat aku keh...hehe



jiji yu :: hammboi...haha