Friday, December 10, 2010

lama gila !!


sawadeekap~


kap kun kapppp...

di malam yg hening lagi sejuk + sakit telinga dnga lagu taio cruz byk2 kali,,aku tetiba terpiki akan umo aku bila tamat blaja nnti..

tgk aku wat add math kat bawah ni k..


aku skang umo 19,,lagi 6 taon umo aku 25..huhu.


lagi 6 taon,,aku  da jadik tua...ohhh tidakkk !! *meraung jap


mak aku skg umo  40an..ayah lak umo 5oan..byg kan lagi 6 taOn umo dorg bpew..
emmm,,da berumur plak mak ayah aku...tapi tetap muda d mata aku  (n_n)



so,mak ngan ayah nak akak kawen umo bpa???..akak rase cam da nak kawen la mak..*kuis2 pasir
*angan2 je cakap cmni hehe...nanti aku nak ckap ni smbel wat muka x malu.kahkahkah.bajet nak ckap nihh taon depan..okay x?? walopon xde calon lagi..hoo


tapi nye, sumpah kna tibai kalau ckap ayat ni depan2..


and sumpah mak aku ckap,,blaja dulu laa ! (>.<) hik3


tapi enn,,mak tanak menantu ke?? hohO


yela2...blaja ! blaja !

gini la gaya kitew ye kwan2 ..stylo bila belajar,belajar itu stylo..
so jgn nak kata org yg blaja itu nerd okayhhh...aja! aja!




p/s::blaja itu stylo ...agagaga~

3 comments:

wunny said...

haha cepat sikit kawen. xD

hiro said...

tanya kat mak,

menantu dari kelantan boleh mak? haha

alexa yussida said...

muda la mak hang..hehhee:D