Wednesday, August 3, 2011

YU_TA

Assalamualaikum.

*bayangkan gambar kurma yusuf tayub dalam kotak*

selamat berpuasa.

lapar kurma yusuf tayub !

kurma sini jenama lain,tak senikkkkkmat yuta..

arghhh terngiang ngiang ..yuta...yuta..yuta..yuta..

kbai..

sebarang kesalahan ejaan harap maklum. ^^

35 comments:

Elyana Ahmad ツ said...

ko sebut yuta yuta sambil heret unta.hehe.

eh kurma yg pendek dan gebu best.hee

ORLANDO AHMAD said...

kat sana lagi banyak jenis kurma kan?

bact. said...

kurma kalo dpat petik fresh lagi sedap pe
hahha

Abang Stalker said...

manis! !@#$% x ske.

nurniyusoff said...

like ^^
meh aku pos kan ..

JIJI YU said...

balah billuzz la best

Cikli said...

kurma fresh dari pokok yang tersedap. makan pulak dipinggir wadi sebelah oasis sedepa dari piramid dgn barkhan sepelaung di belakang.

monologtinism said...

haha

kat egypt tak ada kurma yuta ke?

kedengarannya agak sadis sedikit.
huhu
raya nanti sempat lagi nak makan

cik bulan said...

ana xmkn pon kurma..kdg2 jep..ekekeke

Tukang Karut said...

aku makan kurma keras dan liat jea... tak mampu yuta...

blog-tips-kurus said...

kebetulan Sinar tengah on iklan uncle YuTa ini.. kurma sana kan lagi fresh?

belog|amiyo said...

kurma kt sini lg sedap la wey. haha.

Akulah Pak Lan said...

weit..posa pun ingat makan lagi..dem!!

aku ingat Yuta tuh lebih kepada kejepunan..demm!!

Marcella said...

oh..kes berat ni..sat gi pos kurma tu ye..

muz said...

kurma tu boleh di makan ke...haha

siti kektus said...

owh. mmg ringkasnya yuta kw weh. haha

RepublicAku said...

mana pic yer..kedekut la ko ni...keh3

Shamsuddin Amin said...

alamak....
terliur plak teringat kurma tu... hehe

Afikah Aziz said...

meh2 bg alamat nk pos kurma yuta hehe

ABU said...

kaurma apa pulan ni..mcm tak pernah rasa lagi la..bagi la kat aku jugak hehehe

Pyka Rahmat said...

aku tak makan kurma, tapi serius takde kaitan dgn entri ni. percayalah.

mykhalis said...

kat sana lagi banyak kurma.kan?

Kapten Atok said...

haha. kasian

yg import selalu berkualiti. yg rakyat tempatan makan biasa kualiti rendah

Fyqa said...

wehh kurma kat uma aku mlmbak neh. nak tak ?

ahakkss

Qaseh dalia adelia said...

owh igt apa yu ta tu hehe..

syarifahsidrus said...

och kesia..hahha...banyak gila yuta kat rumah ni, nak ???

ghost writer said...

nak makan yusuf tayoob!

dowang cakap ada perisa coklat.uh!

anjakan paradigma.

Syuxer said...

kan best kalau kurma boleh ditnam di malaysia heheh

Ubey said...

iklan yuta seksi bangat. haha

Siti Mashitah Saidin said...

umah aku da sekotak. nak?

SYARIFF HAIKAL said...

KAH KAH...SHENGAL..

muhamad hanif said...

yuta sangat pun tak elok tau !


HAAHHAHAHAH

alif haris said...

kurma tu memang sedap kot :)
empuk dan enak hehe

~Cahaya Hati~ said...

laa... kat sana lg la byk pesyen kurma kan... hmm... pos cni sket... lalala~

caliph shuriken said...

iklan dia pun best.. sebut btul2, yusuf taiyooob, hikk...