Sunday, July 24, 2011

Bertambah

Assalamualaikum. :)



pagi tadi masa bersembang dengan fiq,aku sempat meraba-raba muka aku jap. 

terasa satu ketumbuhan kecil di pipi kanan.

ohh dah lama jugak takde ketumbuhan kecil ni. chill lah,satu je kot.

raba-raba muka lagi. petang. masa tengah tengok citer princess hour.

ehh ada lagi satu ketumbuhan ! bawah sikit daripada ketumbuhan pertama. di pipi kanan juga. tempat kejadian tak berubah.

woii ketumbuhan,kau membiak cepat sangat nape. tak sampai 24jam dah tumbuh lagi satu la pulak.

pang nak ?? 

huhh,

selalu naik kat hidung je,acaner leh ada kat pipi plak kali ni oiii.

sape hantar santau jerawat angin kat aku hah? baik ngaku. hoho =.=""



53 comments:

Amiey White said...

saya nak kulit licin !!! *teringat waktu form 1

Amiey White said...

saya nak kulit licin !!! *teringat waktu form 1

mySara said...

x pa, penyeri muka tue..dah lama muka x dak seri..dye datang la tibe2. Bhar har har.. ^__^

oranglidi said...

pmpuan kalu ada jrawat maksud dia ada org minat.

abglan said...

He he.. berangan kuat, makin banyak le dia tumbuh..

blog-tips-kurus said...

alaaaaa... sikit je tuh!! bagi can le 'depa' interprem jugekk!!

akoo pae said...

haha mmg saket jiwe kalo ade ''mende'' tuh..

haish~

=)

CassiaSiamea said...

hahaha
tido x cukup la tu...

Tukang Karut said...

itu maknanya bulan nak mengambang...

ORLANDO AHMAD said...

hehheheehhe hormon tak stabil kot...

H.J said...

satu je..padan muka.haha

Wanie Affandi said...

guna lah kertas pasir..nescaya tak tumbuh lagi..hahaha

Afikah Aziz said...

dia cpt sgt membiak sbb tangan VL xduk diam duk meraba dia je meuehehe

Miz Novexx said...

bulan nak mengambang la tu... ;)

siti kektus said...

rilek lah. tu baru dua, belum 5. haha



aku asa otomen kot yg anta. cuba kau tanya dia. :p

adrinaqamarina said...

org yang jeles kelicinan kulit ko kot. hahah.


jangan sentuh muka la makcik!

belogkiter said...

makan tomato k.. ikhlas dari misztomato ;)

deeya said...

jerawat kat pipi tu comel kan ?? muahahaha !

Cangkul Emas said...

boleh main picit-picit.



pastu tinggal parut.

Akulah Pak Lan said...

budak2 la ni mmg gatai.

mykhalis said...

hahha,,,nnt penuh muka

sleeping_maniac90 said...

bnyk brangan kot....
org kta bnyk berangan pn leh tmbuh jrawat bnyk..
(ye ke???)

nurniyusoff said...

meh aku tlg pang, nak? :D
muke tgh licin skang neh ... kikiki

chill k, raya lambat lagi ..wahahaha
mesti cuak tetibe kan? takut merebak?? heh ... jaat aku neh

chill beb ..chill :D

Pyka Rahmat said...

pakai bedak sejuk wehhh. haha

syarifahsidrus said...

santau jerawat ?hahaha

Mya said...

blogwalking:)

hormon punye keje ni hehe. btw nice belog =)

Kapten Atok said...

perubahan hormon menuju ke arah menopaus ni

zOeY zAu YaH said...

pakai clean n clear acne gel..=)

Liyana Zahim said...

Tnda2 akhil baligh tu~ Hahahaksss~

muhamad hanif said...

wahahaha,

lepas ni aku nak santau kurap pulak..


kahkahahkah ~

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

jgn risau..tanda tanda normal utk org belum menopos...lu ptut bsyukur sbb org menopos je xde masalah jerawat..hahah




eh..rozita che wan xde jerawat kan??die da menopos ke??erkkk

Marcella said...

santau jerawat????fuyo..tak terfikir..hahaha

Amalina said...

kau seteres ke?

Siti Mashitah Saidin said...

aku pon! pesen membiak wkat tepi telinga.

alif haris said...

tmbuh dua jerawat ? haha
tu tandanya ade 2 bf haha :D

muz said...

mengikut teori albert einsten...gadis berjerawat maknanya ada orang jauh di sabah rindu dia....hehe

ishiko said...

tercucuk rambut kt mula kowt...
xpun stress... hhohoo

cimOt said...

mak aku cakap, berjerawat sebab menggatal ni..jeng jeng jeng..

Bigdaddyz said...

ini selalunya tanda2 bulan nak penuh ni...hehe

Abu Huzaifah said...

hehe... adalah tu... berangan... hOhO

Encik Psychopath said...

pakai T3.

HEROICzero said...

tunggu esok !!!

Cikli said...

ayat pertama tu scary betul. ingatkan meraba-raba fiq!

Fyqa said...

jrawat kau nk lihat dunia tuh.




;)

rara pinkmafia said...

helloooo lame tak dtg sini.

apik pehe said...

ehhh..sori..kena mek ker?hehehe..apik anta sikit jer pon

NOOR FATIN said...

jerawat la buat muka kita nampak manis =p

gadisBunga said...

oh no. tak suka jerawat plisss!!!

Mawar Berduri said...

mujarab plak santau jerawat aku ini... kih kih kih

auny aizie said...

aku banyak pulak ni ha kat pipi.

pipi aku dah macam jalan tar.
sekian terima kasih.
kesian aku kan kan kannn

belog|amiyo said...

alah. jerwat je pon. ko picit je. hahaha

Abang Stalker said...

hahahahha ;))


gunakn pasir2 kasar,ltk dlm kain nipis pastu gosok dimuka :P


org terlebih matang mmg cpt tumbesaran ank2 kecil tu.hahaha

cik azeya said...

ketumbuhan ni memang paling menyampah kalau ade. Y_Y