Saturday, May 28, 2011

halim montel




halim ialah seorang jejaka montel. 

montel gilaaa weii tak tipu!! sumpah.. 

maaf ehh,berat beliau dirahsia kan demi menjaga sensitiviti hati nya yang sensitif.

di sebabkan kekerapan dia menonton video klip gadis gadis korea,dia mula menyimpan angan angan untuk menjadi slim,taff dan kurus kering seperti 2PM. *macam takda kena mngena plak tengok snsd,tp nak jadi 2PM

2PM-kumpulan kpop kegilaan gadis masa kini. ohh tak lupa SUJU juga

malang nya,niat beliau untuk berdiet sering gagal.

mana tak gagal,baru nak stat operasi diet dah gebang satu kampung nak diet,tapi buat nye tidak.

peribahasa yang dapat di simpul kan ialah umpama menanam tebu di tepi bibir sendiri dan orang kampung.. eerr =..=  *budak fail bm memang susah nak aplikasi peribahasa bagai.


p/s :: jangan cakap je lebih tapi buat nye tidak.

kbai. 

15 comments:

delarocha said...

semoga halim tabahkan hati kerana angan2 nya tidak kesampaian.

huhu

♕ Mr.IX ♂ said...

gunalah mustajab pati halia...haha

J.M.R said...

tu gambar halim montel tu ke??

JIJI YU said...

haha..belom sempat ape2..

Aimi dan Pakcik Hashim said...

best apa cakap lebih2

ghost writer said...

semangat dah semangat lebih dah..tapi masih tak leh pegi...

oranglidi said...

ksian si halim. bukan dia sorang je yg mcmtu. ramai lagi dlm dunia ni.

RedVixen said...

ish halim ni... dah comel cam beruang pun masih tak bersyukur...

mykhalis said...

ini bkan kisah diri sendiri kan???

cik bunbun said...

saya pun macam halim. kesssssssooooobbbb T_______T





first time datang sini. ehhe =D

Tan Tin Ton said...

isi yg mantap.
terasa ke lubuk hati. haha

Republic Aku said...

itu namanya pemalas...dan punya 1001 macam alasan...hehe

k e y r i said...

haha betul2! tu gambar halim ke? comel what! haha:D

vampire's lovex said...

delarocha :: begitu lah harap nye..semoga halim tabah. :)


♕ Mr.IX ♂ :: haha mahal kot..halim cakap dia da try,tp x jd


J.M.R :: bukan la,gamba curik kat gugel..perumpamaan kemontelan halim


JIJI YU :: kaki gebang memang cmtu haha..belom pape dah kepoh


Aimi dan Pakcik Hashim :: gebang lebih... haha mcm ko kan?


ghost writer :: semangat je lebih x guna jugak kalau xde usaha..hehe


oranglidi :: kau salah sorang kan? hahahahaha.


RedVixen :: bukan x bsyukur,tp nak memantap kan body yg montel tuu..


mykhalis :: mesti laaaaaaaaaaaaa... tak. hehe


cik bunbun :: ehhe...jgn la jd mcm halim,gebang je lebih..kikiki..

hai !! ^____^



Tan Tin Ton :: hahaha terasa lettew..


Republic Aku :: pemalas dan suka bergebang..itu lah halim..hak hak


k e y r i :: takla,itu gmba curi dari gugel je..halim masa kecik montel gitu la..ehhe

oranglidi said...

cis