Tuesday, April 12, 2011

wohha~



takda guna nya bateri phone penuh tapi takde network coverage . boo!!

takda guna nya akaun bank 3 4 buku,kalau duit satu sen pon takda..

pakwe yang sejati ialah pakwe yg sanggup tinggal kan bola demi awek. haha!!

tak guna beli blackberry kalau pakwe taknak beli bb jugak.

tak guna bercinta macam nak rak tapi buku pon baca oii !!

anak yang baik ialah anak yang tidak meminta duit bulanan yang banyak dripada mak ayah. 



6 comments:

adrinaqamarina said...

*typo

boo

:P

gwa tak beli bb sebab pakwe gwa guna iphone. gwa hanya mampu guna nokia jee

:PP

bak pin bbm.

thehe

JIJI YU said...

herm,..gua insan biasa2 ja..

CGG said...

huhu...
:)

MIA said...

adrina, kau guna bb ke ? bagi aku bb pinn :(

skandaLdariLangit said...

n awek yg baik akn memahami kehndak lelaki yg simple utk menonton atau bermain bola ;)

Republic Aku said...

BB ni akan menyusahkan kebanyakan lelaki yang tiada BB,sebab sidia akan buat kita macam batubata!