Monday, April 11, 2011

soalan...soalan..


okay ke pakai braces kat sini ?? tak tertanggal-tanggal nanti?

okay ke naik bersesak-sesak dalam bas nih? takde penyakit berjangkit? melalui udara ke?? bla bla bla..

takpe ke makan kat sini? dia basuh pinggan bersih ke? tak nampak pon paip air bersepah-sepah..

ntah2 dia guna air basuh pinggan tu banyak2 kali basuh pinggan lain lak..

air paip sini okay ke kalau nak minum bila dah masak? bukan dorang nih baru lepas perang? mesti air dia ada cmpur2 bahan kimia dulu2.. *orang sini minum air paip tak masak pon. 

tahan ke beli barang nih? ntah2 ciplak nye barang,china mali...




wohaaaa,banyak betol persoalan masa mula2 datang sini (mesir)...

so..
kat malaysia ::
-banyak je barang2 ciplak..
-guna air kitar semula,air kumbahan tu
-pakai braces mahal ! tapi kualiti sama je kot dgn sini..
-pon banyak penyakit berjangkit...



marah dengan merajuk bnda yg sama ke tak?
wohaaaa...
orang merajuk nih,aku rasa nak gigitgigitgigitgigit !!!!


2 comments:

adrinaqamarina said...

adeh. obsessive compulsive disorder ke ape ni?

Republic Aku said...

sabau aje ler yer....kiki