Monday, April 4, 2011

resipi krib

nak upload gmba !! 

gmba makanan paling di cari-cari di zagaziq..

hatta budak2 cairo pon kempunan makanan nih..

budak2 zagaziq,tiap2 kali rehat makan KRIB 














habes...sedia untuk di makan.
senang kan ? aku ingat nak bukak gerai cmni..
jual kat bazar ramadhan ke,
untung2 dapat travel europe 2nd year nanti..hak3
#berangan !!

k bai. 
salam. 
adios,
selamat berhujung minggu, ucapan untuk minggu akan datang.. 
(˘⌣˘)ε˘ ) haha,smiley yg senget hotak,tp aku suka !!


6 comments:

nub said...

pos kat sini 2-3.. hahaha

adrinaqamarina said...

haa kte suka krib tu, tapi kedai krib tu rasa macam dah tutup. huuu

vampire's lovex said...

nub :: boley2. haha.








rina :: byk je lagi kedai krib yg bukak..pegi krib king jom...

JIJI YU said...

lu saje je kan nak bagi gua melolong tgk krib ni

FariehanIbrahim [LBC] said...

LOL! ttibe jdik lapo.. grrr~ T_T

weh, wat balik kt sini sekeping,2! XD

Imran nyambek said...

yayang nak satu.hihi