Wednesday, April 6, 2011

kucing

bulan lepas aku pergi jawazat.
jawazat nih tempat nak buat visa. dok tempat orang takda visa,terserlah PATI nye.
dah la muka pon tak macam bangsa dia. huu.
masa tengah tunggu nak siap kan dokumen bagai,aku dan kawan-kawan pon lepak-lepak dekat depan pejabat tu.
usha orang,usha budak,usha kucing..
ye,kucing...kucing yang tengah asyik memadu asmara.
dalam hati aku dan kawan-kawan..
"woii ! nak asmara,masuk asrama arr "

memang makin lama,makin intim lak kucing nih berasmara.
dia ingat kitorang nak rakam aksi dia upload kat web 3gp ke hah?
sori..

pastu membe aku cakap.
memang dunia akhir zaman,kucing pon hilang malu nya..
yela ,cam kita tahu, "malu-malu kucing" tu wujud sebab kucing nih makhluk yang malu..
so,tengok la sekeliling kita,manusia pon dah hilang perasaan malu nya sikit demi sikit ..

wallahualam.

ilmiah tak? :)


5 comments:

adrinaqamarina said...

kucing ni ada muka macam esah. k bai.

hehe.

kte pon tak pegi ag jugak. grr.

besok kot. kte sorang je belom buat ag.

vampire's lovex said...

adrina !! ..eeeiii =.=".. aiyok,pendatang asing !! hahaha

weirdo said...

hahaha,
kat tempat aku, kucing bermadu asmara lama giler siap bunyi kuat giler. =='

vampire's lovex said...

weirdo :: =.=" apa lah nak jadi...huhu

MIA said...

hoiii. sejak bila jadi kaki intai ni ? ni mesti selalu intai fiq nihhh. aiyokkk