Saturday, April 9, 2011

bila . .


di mana ada kemahuan di situ ada jalan.

di mana ada kemaluan di situ ada maksiat

wohaaa ! 

aku search gamba malu,kuar ini lah pulokkk..
tapi pompuan nih macam tak bape nak malu je.
hua3

7 comments:

JIJI YU said...

malu aku tengok gambor pompuan tu..

vampire's lovex said...

jiji yu :: hua3..

Republic Aku said...

pendek namun mendalam,gambar tu aku ok jer...

vampire's lovex said...

republik aku :: aku thu ko ok.. haha

nabila izyani said...

hahah
teringat pensel case
KUKUMALU..

ama said...

di mana ada jalan di situ ada highway

vampire's lovex said...

nabila izyan :: haha mesti ko nye pencil case kukumalu enn waaaahaha













ama :: di mana ada highway,di situ ada pocong