Sunday, March 13, 2011

serabut unta..

pagi tadi,aku pegi universiti. nak amek dokumen untuk buat visa.
makkk aihh orang punya la ramai tak hengat.
kereta ber-hon dengan jaya nya, aku macam,ahhhhh...... nak mintak aku baling kereta tu ke langit sebijik sebijik ke ..
serabut otak tol. yang driver plak cam kelam kabut nak gi mana tah,kejap-kejap hon..
bising lah !!
aku yang sihat trus rasa nak balik umah.



sampai depan umah baru aku terpikir,

-memang la orang ramai,td kuar gi uni masa org dah abes class,tyme org nak balik umah. serabut la.
semua kalut nak balik umah lepak ngn anak bini. aku solo xpe la,laki pon xdak lagi. harharhar.

-tanak serabut,nak sunyi sepi,pegi kubur. huhu insaf kejap.. amal tak banyak lagi oii. so jgn nak tolong tambah kan dosa aku lagi. lagi satu aku bukan ustazah. 


p/s :: kawan aku baru bertunang balik malaysia hari tu. 
pakwe ko berani ajak tunang ?? ntah nak ajak gi jumpa fmly pon tanak, 
"abang tak sedia lagi la yunk" ayat pemes.
tak sedia tapi selongkar anak dara orang sedia plak kan. dunia ohh manusia..


ini rupa bukit yang dah diteroka.
tak subur.kelam.hudus.boley bwak bncana. cth: tanah runtuh.
haaa,so sama je la cam mnusia,
kau pikir la sniri.
ada mak,syg ketat2.
ada kakak,jaga elok2.
ada adik pmpuan,jga elok2.
ada awek,jga elok2 kalau memg ko nak buat bini la. kalau nak touch n go,x yah jga xpe.
ada bini,syg ketat2.




hari nye entry,2 in 1. ahahahha... adiosss...salam. 




6 comments:

Fariehan Ibrahim said...

hahaaha
adoiii, en3 cam mak tgh membebel kt si ank, ;PP
tpi yg pntg msj tu smpai! ^^

vampire's lovex said...

budakcomel :: hahaha ada gaya emak2 ke? adoiii muda lagi nihhhh... ehehe

Amiey White said...

bukit tu seperti tanah cameron hinglands yang da diteroka =.="

vampire's lovex said...

amiey :: sepertinya betol tekaan anda amiey.. >____<

Unknown said...

kalo aku ader awek..pas tu awek aku cakap pergi r mintak ngn mak die ke nga apak die..kompom aku laju2 pergi

vampire's lovex said...

jiji yu :: ko memang gntleman ahhh.. terbaikkkkk.. 4 thumbs up :)