Friday, March 11, 2011

lupakan sejarah beliau kalau itu menyakitkan

betol cakap orang,kalau tanak rasa cam kelam,suram hidop.jangan sesekali ko selongkar sejarah si dia dengan bekas kekasih dia.

sebab,nnti ko akan rasa si dia sayang bekas awek dia lebih dpda dia sayang ko.

sebab,nnti ko rasa macam si dia tu banyak pengalaman hidup besama bekas awek dia,pastu korg akan terdetik rasa takot si dia tu nak bekas awek dia balik ke pangkuan dia. 

sebab,nnti ko stat compare diri kau dengan bekas awek dya. konon la bekas awek dya tu,cun..ko kurang...pastu konon bekas awek dya,ramah,ko dah la kurang ramah brutal x pasal2 plak tu. dah la x gedik + mnja,...laki suka yg gedik2 mnja jeee... ade aku kesah? huhh! ..

cth :: cam aku,bila dah sume bnda aku selongkar,, mula la ke langit ke7..termenungggg berkaca-kaca jap... satu hal lagi..haku ni dah la jauh berjuta juta batu,nk dating tiap2 mggu cam kapel lain, jgn harap la. dating alam maya pon,kalau internet buat hal,dah x chating. terseksa jugak bila pikir2 balik..penah ingt tanak dah kapel jarak jauh,tapi,aku hnya merancang,allah menentukan. =.=" nak mnyesal pon buat apa... dah syggg nak wat cene.. hakkkk hakk hakk tuiiiii...

arghhh pesal aku bagi contoh dalam entry ni diri aku ?? sengal gila... 




4 comments:

JIJI YU said...

muehhe..nape ko compare kan diri ko..maknenye..mmg cite ko le ni

Hasnah Abdullah said...

long distance relationship best lah~ jimat duit, jimat masa...sbb jumpa setahun sekali ja~ :D

Fiq Vertigo said...

aku dah pesan.. jangan Jangan JANGAN tapi kau nak jugak.

you're here for his future not his past!

vampire's lovex said...

hasnah :: memg jimat gilaaaa...ahaha..







fiq :: yelah..his future r mine