Wednesday, March 16, 2011

hamsitter ^_^V

salam.

hari ni aku bawak balik 'budak-budak' ya itu hamster. sekor nama bayang,sekor lagi nama tony.
meh aku nak describe sal budak-budak neh.

bayang :: tuan die gila bayang kot sebab tu bagi nama cmni.haha
lincah.masa kat kedai hari tu,senyap je dya. tapi,sampai je umah,terus jadi hyperactive.
lompat sana sini. dah rupe nak roboh sangkar.
kalau makan,dye gigit cepat-cepat sampai penuh dalam mulut dia.kembong kau.tapi comel. ^^

tony::
sopan,lemah lembut pilihan makcik untuk dibuat menantu .selalu kena buli dengan bayang. walopon badan tony nih besar sket dpda si bayang. sampai jatuh2 kena kejar dek bayang.
pastu,tuan si bayang kutuk tony,kata tony ni ada penyakit parkinson sebab bila bagi makanan,asyik terlepas jek dari tangan die. pegang tak kuat. terketar-ketar.
yang tuan tony mula la sedih,ada ke patot dia nak beli hamster lain bila tony mati. *memang dia harap tony mati tol. =.="
lagi satu masalah tony nih,suka mundar mandir depan pintu sangkar dia,cam orang gila. huehuehue.


so konklusi nye,aku kena jaga budak-budak nih sementara tuan2 beliau pegi alexandria mengabes kan duit..
ko tggu alex,nanti aku mnyusul plak. hakhakhak
dah aku dok sorang jek kat umah ,boley la si hamster2 nih jadi peneman sementara nak tggu housemate aku balik..
fiq balik esok,nash 21.. tak boleh lambat lagi oii? hohoho.

6 comments:

Amiey White said...

so comey..... >.<

vampire's lovex said...

amiey :: nak hamster gak ke? mintak kat cik abg k..haha

JIJI YU said...

mueheh untung hmster dapa pnjage kiut cam deorang gak..tetibe kau rase nak pergi mesir balik..

vampire's lovex said...

jiji yu :: muahahhaa.. memg dah balik mesir lorhhhhhh....27.2 sampai cni oooo....

MIA said...

tunggu jer lah aku balik. banyak bunyik pulak. potong gaji kang ? keh keh keh

vampire's lovex said...

nash :: hehhhh balik je la jangan dok malaysia lelama sangat oiii. hahha