Thursday, November 18, 2010

tak suka !!



tak suka nya...
bila aku da suka orang tu,orang tu da berpunya....


tak suka nya...
bila aku da sayang dya,dya blahhhh camtu je dpda idOp aku

tak suka nya..
bila aku da stat minat dya,dya tak minat dah kat aku..

tak suka nya...
bila aku nak kat dya,org lain yg nak kat aku..

tak suka nya..
bila aku nak lupa kisah lama,aku still lagik ingat ..

tak suka nya..
tak suka..
tak suka..
tolong la jgn menyeksa ..mnyeksa apa?? aku pun tatawu.
wuu~wuu~

2 comments:

Fiq said...

sukanya aku bila ko jadi mengong gini!

vampire's lovex said...

engkau memang..