Saturday, November 20, 2010

-betukarrr !!-


addmath,biology,bahasa melayu,english...hmmmm..
subjek tyme spm..ada kena mengena ke ngn entry?? sket pOn tadak.. xD
sebena nye aku sgt2 lahh gumbira malam nihh sebab ada bidadari dari kyngan yg telah mendarat d bumi mesir ini lalu menolong aku mencantek+mensantek kan lgi gua aku nihh..
baru arr meriah gua aku..hOt hOt..
aku pOn ucap tma kaseh kat bdadari tu lam bahasa korea..
harap2 dye paham..

 ni la rupe gua aku lepas d renovte oleh si bidadari uhh...
shantek..dpda bfore nih,,tuhan je la twu..huk3

tapi syayunk sejuta kali syg sebab aku telupa nak amek gmba gua aku seblom n slpas d renovate oleh cik bidadari tuhhh...


4 comments:

misz nana said...

caya lah gua lu.. hua3..

vampire's lovex said...

hahaha!!!

"gua" bukan gua lu..hg baca bia jelaihhhh sket nana.........

hiro said...

stailo lah..semangat berkarya kembali.

vampire's lovex said...

tunjuk ajar ku sifu...