Sunday, November 28, 2010

barU..

masa kuar pagi tadi baru perasan yg umah sewa aku nehh x da la selawa umah2 lain..

kakakaka!!!

da dekat 4 bulan baru aku sedar..

selama nih bajet umah aku la paling lawa,paling hot..

rupe2 nye,,rakyat umah ni je yg hot2 blake





 ni la rupa dari jauh umah sewa ku..

naif bukan?? ...xpe la,,kami satu umah (3 org ) da setuju n sepakat nak dok je lam umah nih..

xpe kot kdg2 jadik zuhud..ala2 sufi gitu wakaka








ni gmba dari sisi depan dan jarak dekat ye ..

amek gmba guna kamera cikai je,so sori sgt2 lau gmba x bape nak cantek..

tak mampu lagi nak beli kamera dslr ke apa tah nme nye..nama nak gempak je,kamera je pon

walaupon umah ktorg cam naip,,tapi tetap sedia ngn tgan terbuka mnerima tetamu..especially akak2 senior yg rajen bertandg..

bukn nak kate pe arrr,,umah ktorg memg saloo kna serbu arr..

sebab apa??? ha..itu yang kite x tawu ye >.<..




ni plak telaga yg kitorg mndi tiap2 pagi sblom ke skola kuliah..

sebena nye malas nak cter sal umah2 ni sebab cam sebak je nak cter..

sambel tulis ni aku nanges kot ..selamat ada housemate tlg lap kan air mata,lau tak,memg rosak acer aku ni kna ayer mata..hakkk..




so taon depan..

aku n ahli2  yg lain mahu membuat anjakan paradigma..nak pndah ke umah yg lebihhh cantek,besar,selesa,bilik mndi cam hotel 10 stars,dapor sorang satu,tv sorang satu..

ini lahh impian aku untuk masa depan a.k.a taon depan..hahaha!



p/s i lOve yOu....emmm..ada kena mngena ke??? huaaaa >.<


4 comments:

MIA said...

HAHA. moga hasrat di hati tercapai !

vampire's lovex said...

haha!

iszieylyanziy said...

haahha,,amin!!! tp tol ke dok umh cam tu?

Fiq said...

i noe u love me!