Friday, March 18, 2011

berdua sudaaa~

18 march..
maka mendarat lah budak umah aku yang sorang neh.
si fiq.pukul 10pagi beliau terpacak depan pintu umah ketuk-ketuk pintu umah.
haihhhh tak sabar-sabar ke nak pehlok aku nih.susah gak bila gff rindu2 tahap mereng gini. :p.
aku dah la ngan mamai gi bukak pntu,baru bgn tido.. hujung minggu bai,tido lah kita untuk kebaikan bersama.ahaks..
ingat kan mesir kena tsunami ke hape,sampai nak roboh pintu umah di ketuk nye,almaklum la,loceng dah rosak.. kang roboh pintu,tutup ngan kain batik je la..hua3..tak dapat bayang..






bagi la chance si fiq nih masuk umah,penat ohh baru sampai lepas duduk 11jam tanpa transit..
naik egypt air lah kata kan..
naseb aku balik naik oman air,ada jugak trnsit kat oman..boley lepak-lepak,takda la patah pinggang duduk berjam-jam lam kapal tobang. jemm pinggang,lumpuh separuh badan jap..oi oii






lepas letak beg beliau yang berat lagi mata memandang ,berat lagi bahu memikul,, fiq buat rondaan dari ceruk ke ceruk umah. sebulan tinggal lah kata kan..
lepas dia puas ati,kuar gi cari makanan. lapar deyyy.
nak gi tukar duit,kedai penggurup wang tutup lah pulok. lupa hari ni jumaat,memang le tutup uii.
jadi nye,tros balik umah...






lepak-lepak barang dua jam kat umah ku syurgaku ..
setel maghrib, kuar cari makan malam lak..
biasa lah bujang,kais pagi makan pagi,kais petang makan petang..
takda orang nak jaga. *tacing lak rasa






okay plan nye,pegi rock chicken,tapau bawak balik umah.
rock chicken nih ala-ala kfc gittu. cuma nye,nih jenama mesir la. kalau mlysia rfc. kan.
sokong lah jenama tempatan *tetiba
setel beli ayam tuh,pegi makan nasi mandi rubu'...
nih tak tapau sebab tak penah pulok aku tapau nasi nih.
aku kepingin nasi mandi nih lepas baca entry si jiji yu tu arhh..ahtoii
wa cakap lu,habes licin kot aku makan kali ni.
selalu mesti tggal setengah pnggan nasi gak tak habes.
wow !! adakah aku tak makan sebulan? eh tak,tak 4 bulan mungkin?...
melahap tahap licin,sampai malu nak bangun hua3..kantoi la makan banyak ngan bader kacak.auw auw.
arghhhh hancurrrr diet aku..huhh. hancurrr hancurrr






itu lah jadi nye bila hepi sangat jumpa housemate .harhar. selamat pinggan tu tak leh makan jek. kalau tak pinggan pon ghaib sekali.
so skang tggu lagi sorang je.. fiq alhamdulillah dah sampai. 


pesanan penaja ::
1-makcik,jangan risau,saya jaga anak makcik nih elok2. okay makcik..hak3 bajet mak si afiqah a.k.a fiq nih baca je blog haku..


2-nash !!! balik elok-elok. take care. jangan sayang sangat nak tinggal malayisa tu.aku sekeh kang.haha.


3-to oppamr.saranghae pulak,gi hutan tu elok2 sikit. dengar cita banyak nyamuk bapok gatal kat situ. jaga-jaga. haha. take care. kalau boleh mintak balik awal,mintak. penat seyhh nak tggu ahad baru kamoo balik. tc.







maka akan cukop lah 3 orang dalam umah ni bila tante nash tuh balik nanti.
trio !! cute camni ahh kitorg.kah3.
*sapa yang buli kanak2 kiut nih.nak je aku suh dia buli banyak-banyak lagi budak kiut.ahaks.



7 comments:

JIJI YU said...

aku tak terbabit dalam memusnahkan program diet ko...aku suci...rubu' je pon kan..eheh..ambik la nusf len kali

MIA said...

tetiba aku rasa nak balik cepat. hoi alex jom lepas nih ! cairo bosan lah, jom sambut birthday fiq kat alex. hik hik hik

adrinaqamarina said...

eh ko naek oman eh?

samaa!

kenapa tak jumpa!

*padahal date lain.

:PP

FariehanIbrahim [LBC] said...

haha! xyah nk diet sgt larr.. ;PP

vampire's lovex said...

jiji yu :: hahaha. ko la penyebab diet aku musnahhhhh... cukop la tu rubu'.... hak3...










nash :: ye ye,balik cepat...take care..... oi oi final ko nak wat acane? huihui

vampire's lovex said...

adrina :: a'ah,asal x jmpe ek...oooo tarikh lainnn...hehehe












budak comel :: huehue kena la diet untuk body yg sehat....hehehe

MIA said...

final ? berapa hb wey final ?